Recenze (151)
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Proč se většína dnešních sitcomů přirovnává k Přátelům? Vždyť Scrubs jsou úplně o něčem jiném, stejně jako HIMYM, That 70s show atd atd.... Jinak na Scrubs jsem potřeboval trochu času, ale nakonec se vyplatilo. Výborný seriál, který skvělé míchá komické situace s dramatickým, a celé to působí velmi dobře, upřímně, a co je na dnešní poměry zvláštní, skoro vůbec ne kýčovitě. Co se týče postav: Cox je skvěle napsaný i zahraný, u Kelsa se mi líbilo, že ze začátku jsem ho nesnášel ale ke konci byl mým oblíbencem, tak moc se ta postava změnila a vyvíjela, Elliot tolik nemusím, s takovou holkou jako je ona bych se asi nikdy nedal do řeči, Carla je v pohodě, sice ne moc zajimavá, ale nikdy mi nevadila. No a nakonec jsem si nechal JDho a Turka. Ta chemie mezi nimi to je něco neskutečnýho. Jsou skvěle sehraní a podle mě rozhodně nejlepší komické duo které se kdy objevilo v sitcomech. Jednoznačně moje nejoblíbenější postavy. No a co říct nakonec, uteklo to jako voda. Sledoval jsem to hrozně rád a na konci jsem neměl daleko od pláče. Výborné zakončení jednoho z nejvyjímečnějších televizních seriálů. Tohle by u nás měli vysílat, a ne donekonečna Kobru 11 a spoustu dalších kriminálek....
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Jo, je to blbost, ale když už o Vánocích nic jinýho v televizy není tak proč ne.
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Že Ashton Kutcher nemá talent? Koukněte na tohle.... Tady totiž převálcoval úplně všechny. Jinak skvělý seriál, trefný a hlavně vtipný. Herci jsou perfektně vybraní a až na těžce přehrávající Milu Kunis taky skvělý.
Otravný pomeranč (2009) (seriál)
První díly jsou skvělý, ale pak už má kvalita hodně sestupnou tendenci, protože autoři vymýšlejí čím dál větší blbosti.
Kick-Ass (2010)
Kick-ass mi nakopal prdel....
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Pro mě jednoznačně nejlepší díl. Yates mi po Fénixově řádu zpravil chuť.
Zelená je tráva (2005)
Zajímalo by mě, kolik Ferrellovi zaplatili za to aby hrál v takové blbosti o dementních rodinných hodnotách.
Bratři jak se patří (2003)
Docela příjemný film, který těží hlavně ze sehranosti Damona a Kinneara.
Osudový dotek (2004)
Klenot.
Telefonní budka (2002)
Už dlouho mě žádný film nepřibil do sedačky jako tento. V průběhu jsem téměř nedutal a užíval si toho napětí, té stísněné atmosféry a perfektního výkonu Colina Farrella. Bravo Schumachere, tohle se ti povedlo.