Poslední recenze (47)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
už dóst, už dóst, už dóst prosím všech holyvůdských klišé a prvoplánovkám, který se berou přehnaně vážně. už dost vtipkujícím hezounkům, dost drným mužům, kteří milují zákon víc než svoji těhotnou manželku. příště buď totální nadhled nebo trochu lidské nedokonalosti prosím. 50%, jedna hvězda navíc za seana.
Skyfall (2012)
suprkůl. takhle zábavnej film sem neviděla už roky. a chci to vidět znova a znova. hned úvodní sekcence s bagrem tuhle celou jízdu předznamenává. a ta adele. důkazem budiž i fakt, že během projekce na sedadle vedle mě křičela moje nejlepší kamarádka kisha v pravidelných intervalech na celej imax slovo "nejvíííc"
Atlas mraků (2012)
pardon, ale tohle teda ne. nafouknuté a velice načančané nic, rádoby intelektuální, rádoby fatalistické, nelogické. na konci takového velkofilmu bych čekala katarzi nebo aspoň pointu, ale dočkala sem se jenom klišé, patosu, předvídatelnosti a new age příchuti (a já sem všechno, jen ne objímač stromů). jedna hvězda za vizuální ztvárnění, druhá za bena whishawa, jehož lusku a britskýmu přízvuku sem propadla už ve skyfallu