Oblíbené filmy (10)
Big Lebowski (1998)
Super film od bratří Coenů, který donutí k zamyšlení a roztřese bránici. Ještě lepší ten film je, když při něm popíjíte Bílýho rusáka :-)
Forrest Gump (1994)
K tomuhle filmu by se měl každý rád vracet. Je skvělý na zamyšlení a i přes dvouhodinovou délku se rozhodně nenudíte. Právem je tento film jeden z nejlepších co jsem kdy viděl.
Matrix (1999)
Matrix nám přinesl něco nového, něco nevídaného. Každý kdo seděl v kině nechápal a prožíval vizuální orgasmus. Dokonalé spojení skvělého, neotřepaného příběhu a vizuálních efektů.
Hanebný pancharti (2009)
Nevím, jestli je v tom pouze slabost pro filmy Quentina Tarantina, ale tento film byl přesně podle mého gusta, sice to nebyla řež, kterou všichni skalní fandové očekávali, ale bylo to dokonalé zprznění historie, na které si jen málokdo troufne a když už, tak je většinou nepovedené, což tento film vyvrátil. Dokonalé.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Velice zábavný "béčkový" film, na který se vždy rád podívám znovu, pro jeho dokonalou akci a šílenost :-)
Opravdová kuráž (2010)
Úvodní scéna je jako stvořená pro kamerové labužníky a v podobné kvalitě se odvíjí celý film. Nedokázal jsem odtrhnout oči od plátna a vychutnával jsem si genialitu Coenovic tvorby. Po závěrečných titulcích jsem propadl v desítky různých pocitů a celkově jsem byl ohromen *****
Gladiátor (2000)
Tak tady opravdu Ridley Scott nezklamal a natočil vizuálně, příběhově i zvukově dokonalý film. Opravdu netuším, co se tomuhle filmu dá vytknout...
Temný rytíř (2008)
Tomuto filmu nechybělo už skoro nic: akce, zábava, láska vše ve filmu bylo. Po Batman Begins je tento snímek ještě velice podtržen výbornými hereckými výkony, především ztvárnění Jokera bylo zcela dokonalé. Doufejme, že po tomto mistrovském výkonu bude Heath Ledger odpočívat v pokoji. RIP
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
EPIC
King Kong (2005)
Skvěle vybraní herci, elektrizující atmosféra, překrásné prostředí a jedna digiopička.