Recenze (461)
Vyproštění (2020)
Bože!! To byla srágorovina.. a nezachránil to ani Thor
Mai wei (2011)
BACHA SPOJLER!! "Běž Foreste, běž!" , ale v jihokorejském podání. A v období druhé světové války. Prostě hlavní hrdina běží. Druhý hlavní hrdina občas běží. Film běží. Všechno běží jak má a já jako divák v klidu sedím a jsem spokojen
Seoboojeonseon (2015)
Jak pomaličku dozrávám, tak jsem od honkongských a čínských kungfu filmů přešel k filmům i jiných asijských zemí. V posledních letech jsem zakotvil u jihokorejské provenience a musím říct, že ani tento snímek mě nezklamal. Kluci jedni šikmoocí uchopili Korejský válečný konflikt "posvém" a docela se jim to povedlo. Snímek je naplněn emocemi, touhou přežít a vrátit se domů. Navíc je vtipně prošpikován lehkou nadsázkou. Když to řeknu zjednodušeně - komu se líbí snímky Emira Kusturici (např. Underground), tak tek určitě nebude zklamán
Debbie a její parťačky (2018)
Co to bylo? Na co jsem to koukal? Na nějakou genderově vyrváženou frašku, která nebyla ani vtipná, ani napínavá, ani zajímavá, nebyla tam šťáva, nemělo drajf. Nebylo tam kromě hvězdného obsazení vůbec nic
Teorie tygra (2016)
Pozor spojler!! - "Maminka nejlíp ví, co je pro tatínka nejlepší.."
Temný případ (2014) (seriál)
Na co jsem to vlastně koukal? Na nějakou psychoanalytickou sondu do detektivovy duše? Sice mě oba hlavní protagonisté bavili, ale jako celek.. skutek utek..
Temný Kraj - Čarodějnice (2017) (epizoda)
Kdyby se tohoto dílu ujal zručný střihač, taky by byl možná schopný udělat 10 - 15 minutový začátek napínavé mysteriozní detektivky (zbytek by mohl vystříhat z dalších 11 dílů, které má TV Prima připravené). Ale vzhledem k velmi slabému hereckému projevu, tomu nedávám moc velkou šanci
Temný Kraj (2017) (seriál)
V neděli jsem se rozhodl zkouknout první díl temného, napínavého, krimi seriálu "Temný kraj". Musím se přiznat, že ihned první díl zvedl stavidla emocí, které ze mě začaly proudit a já proplakal celý zbytek večera. Ano, opravdu to byla taková tragédie. Dialogy a herecké výkony, za které by se stydělo kdejaké ochotnické divadlo v Hodrní Dolní.. I když, musím uznat, že zraněný pes omotaný ostnatým drátem se tvářil skutečně útrpně a paní Tereza Kostková přinesla do děje lehký závan filmového kunštu. Ale opravdu tak neznatelně lehký, že během pěti vteřin vyšuměl a z celého dílu zůstala pachuť a totální nechuť pustit si jakékoliv další pokračování..
Nemilosrdní (2015)
Mezi psychointelektuálněhumanistickými srágorami poslední doby působí tento francouzský akčně kriminální snímek nabitý spoustou profláknutých klišé a humorných hlášek, jako závan čerstvého mořského vánku v zaprděných sálech multiplexů. Podtrženo a sečteno - akce, hlášky, jednoduchá linie, přívětivá stopáž a neodolatelný Jean Reno, činí z tohoto snímku příjemnou podívanou
V zajetí teroru (2006)
Nemám rád násilí, ale... "facka v pravý okamžik někdy dokáže urychlit jednání.."