Poslední recenze (5)
Na doživotí (2007) (seriál)
Life je pro mě srdcovka a tímhle seriálem si u mě Damian Lewis definitivně zajistil místo mými TOP herci. Spoustu toho tu bylo již vyřčeno/napsáno. Charlieho Crewse a jeho "zvláštnost" jsem si hned od začátku zamiloval. Kdykoliv se na tenhle seriál rád znovu podívám, protože to není jen tak obyčejná krimi. Má v sobě něco víc a rozhodně stojí za to.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
První dvě série byly úžasné, třetí série byla také velmi dobrá. Jenomže od té chvíle kvalita seriálu hrozně upadá. Občas je to sice legrace, ale už je to zbytečné natahování, díly jsou často v podstatě o ničem. Některé díly sice stojí za to, ale v součtu to hrubě pokleslo. Je to škoda, protože jsem věřil, že by How I Met Your Mother mohl sekundovat Přátelům, což se ale neděje. Za půlkou sedmé série musím říct, že jsem rád, že se to začalo trochu hýbat. Na druhou stranu mě už dlouho štvou Robin a Lily, které strašně přehrávají, což se občas vyskytuje u všech postav. Seriál už sleduju jen tak ze setrvačnosti a po pravdě přemýšlím, že po této sérii toho nechám.
Zvuk hluku (2010)
Skvělý rozjezd v první polovině filmu. Druhá polovina ale byla utahaná a lehce nudná. Každopádně dobré tři hvězdičky si to zaslouží, ačkoliv jsem přemýšlel i nad čtyřmi, ale ten úvod vás tak naladí, že ten závěr se prostě a jednoduše táhne a vy čekáte na konec.