Recenze (232)
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Krásný záběry doplněný mnohdy neuvěřitelnými osobními vzpomínkami. Samotný dokument ovšem 2. světovou válku bere hodně zjednodušeně. Je až neuvěřitelný kolik klíčových událostí je zde zmíněno jen okrajově a v rychlosti nebo jsou vynechány uplně (Market Garden). Vizuál a porvedení super. Informační hodnota slabá.
Spidey a jeho úžasní přátelé (2021) (seriál)
Pro malý děti hezký zpracování Spider-Mana.
Na západní frontě klid (2022)
Hudební podkres se absolutně nehodí a místy vyloženě ruší. Délka zbytečně přepálená. Ale poselství filmu mrazivé a bojové scény výborné.
Šampióni: Nová hra (2021) (seriál)
Místama trochu utahaný ale nostalgie funguje pěkně. Filmy jsem jako kluk zbožňoval.
Šampióni: Nová hra - Game On (2021) (epizoda)
Filmy jsem jako kluk miloval. Jsem zvědavej na tohle pokračování po dlouhejch letech.
Rakeťák (2022)
Příběh sice není nikterak oslnivý. Přesto je zde pár dobrých a nečekaných zvratů. Film ovšem naprosto vyniká vizuálem. Pixar opět posouvá laťku animace o kus výše. Celkově jsem se obával zbytečného ždímání značky. Snímek ovšem šlape, zabaví a rozhodně nevyznívá jako obyčejné tahání peněz z kapes diváků.
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Francouzský Top Gun. Jeden z těch mála lepších leteckých filmů. Příběh je trochu slabší ale leteck záběry nnaprosto perfektní.
Vřískot (2022)
Pěkný uzavření kruhu jež rozhodně nedělá svým předchůdcům ostudu. Režiséři dobře navázali na odkaz Wese Cravena.
Deníček moderního fotra (2021)
Vcelku hezkej film. Na český poměry příjemný překvapení. Ale docela mi vadilo že se knihy nedrží téměr vůbec.
Není čas zemřít (2021)
Nádherné ukončení jedné éry. Jednoznačně nejlepší rozlučka v celé bondovské sáze. Čekali jsme dlouho, ale čekání se vyplatilo. Skvělá bondgirl. Výborný a démonický záporák. Perfektní akce. Vtipné hlášky a tuna emocí. Sbohem Pane Bonde.