Poslední recenze (549)
Válka policajtů (2024)
Temná kriminálka roztahaná na dvě a půl hodiny. Prostředí a doba, do které je to zasazené je fajn. Hudba ok, ale co mi hodně chybělo, tak nějaké napětí.
Boy Kills World (2023)
No, viděno v kině. Je to hodně barevně vyumělkovaná blbost. Příšerně ukrutná stopáž dokáže uspat. Jelikož se tam toho zase tak moc neděje. Kontaktní akci mám rád. No očekával jsem něco ve smyslu The Raid. Ale nemá to ty správné grády. Monkey Man se povedl o něco víc. Tohle je v kině fakt ztráta času. Pro zvědavce, počkal bych až to bude na streamovacích službách.
Tancuj Matyldo (2023)
Vskutku silný filmový zážitek a ještě lepší herecké výkony. Klobouk dolů před paní herečkou Rázlovou a neméně výborným Rodenem. Obvykle filmy o umírání beru s nadhledem, ale tohle zasáhlo přesně tam, kde mělo.