Poslední recenze (1 405)
Nezlomní (2024)
Filmy podle skutečnosti mám rád, ještě když nesou nějaké poselství nebo prostě chytnou za srdíčko. No a tenhle snímek to dělá dobře. Wahlberg je a vždycky bude sympoš a jeho filmy jsou, teda aspoň pro mě záruka nějaké kvality. Film pojednává o Michaelovi, který běží nejdrsnější závod v Dominikánské republice a najde na cestě psího kámoše, který mu změní život a vlastně i pejsek si díky němu přilepší. Dobře zahraný snímek se silným příběhem. 80%
Kaskadér (2024)
Odskočil jsem si po delší době do kina a mrzí mi jen jedno. A to je to, že tenhle film neběžel v kinech později. Tohle je blockbuster jako prase, takže letní kino, pivo a chill. Je to velký, akční, svižný, vtipný a romantický zároveň. Gosling je fakt sympaťák a tahle role mu fakt seděla. Celý film se culí a vlastně on je ten středobod celého filmu. K ruce má jako vždycky nádhernou Emily Blunt a prostě ta chemie tam funguje. Twist filmu je trošku předvídatelný, ale zase jak co. Povedená akce, ještě aby ne, když režisér je sám kaskadér. A hlavně má za sebou hodně povedený akční pecky. Kaskadér je meta film s odkazy, co nenudí ani vteřinu. Hodně povedená věc a kaskadéři si zaslouží svoji kategorii ve filmových cenách. 90%
Suitable Flesh (2023)
Působí to spíš jako televizní tvorba, ale není to špatný. Co jsem se dočetl, je to inspirace jedné povídky od Lovecrafta. Film nenudí, herci dělají více méně co musí, akorát to prostě působí víc lacině. Ale na jedno shlédnutí jsem viděl už horší věci, takže kdo chce může okusit. Okultismus, nějaká krev a skoro nahá hlavní představitelka. 50%