Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Počátek (2010)
Hvězdný prach (2007)
Jsem si téměř stoprocentně jistá, že Vaughn taky spadl odněkud z nebe. Naprosto parádní film po všech stránkách! Dvakrát palec hore navíc za Roberta De Nira a Rickyho Gervaise.
Americká krása (1999)
Jeden z nejlepších filmů ever, check. Briliantní herecké výkony, check. Kevin Spacey, check. Skvělá režie, check. Geniální dialogy, check. Dokonalá hudba, check. Husí kůže z poletujícího igeliťáku, check. Úsměv a dojetí, check. Spousta myšlenek honících se hlavou i po stopadesátém zkouknutí, check. A ona krása? Všude! Look closer.
Hanebný pancharti (2009)
500 dní se Summer (2009)
Dokonalý (ne)romantický snímek o lásce, co vlastně není (jen) o lásce. Vizuálně perfektní, soundtrack naprosto boží, řemeslně vypiplané a bez chybičky, k tomu řádná dávka ironie, nadstandardní herecké výkony a sympaťáci Joseph a Zooey. Palce nahoru konkrétně za You make my dreams come true, za Tomovu rýmovačku, za dvoj-party u Summer a za penisovou scénu v parku. Každý si tu podle mě najdeme to svoje. Mimo jiné na tom miluju, jak při každém zhlédnutí objevím něco úplně nového, i když to znám skoro nazpaměť. Prostě to žeru celé, tak, jak to je, tečka!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Teda čekala jsem od toho leccos, ale že to bude takovej nářez a že se budu tak královsky bavit, to rozhodně ne. Naprosto a dokonale suchá nekorektní stylová pecka ála bondovka po Vaughnovsku!