Poslední recenze (621)
Iveta - Série 1 (2022) (série)
Z první série jsem lehce rozčarovaná. Vzhledem k tomu, že když jsem byla děcko, tak jsem poměrně dost žrala bulvární pořady typu TopStar magazín etc (vyrostla jsem z toho, díky bohu) tak jsem shlédla veškeré dokumenty o Ivetě Bartošové. Všimla jsem si (ale to nechci zapojovat do hodnocení) určité opatrnosti co se ztvárnění hlavní postavy týče. Třeba v druhé sérii uvidíme Ivetu už více otrkanou a tím pádem lidštější. Co mě potrápilo: dialogy. Ty mě potrápily velmi.
Narcos - Season 1 (2015) (série)
Tady všechno funguje strašně dobře. Španělština/Angličtina. Postavám věřím úplně všechno, temperament, chování, rozhodnutí, přitom to není prvoplánové. Stylizace je tak, jak má být. Kamera, střih, hudba. Mám z toho radost. Tak uvidíme 2. série
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Já musím hodnotit čtyřmi, protože to pořád vidím jako velice dobře natočené fantasy a nevadí mi vůbec nic. Z technického hlediska všechno funguje hezky, nic neruší. Herci bezva, věřím všechno. Příběh....ach jo. Po shlédnutí druhé série jen mohu prohlásit, že doufám, že se chytám a že jsem vše pochopila správně. Třetí sérii nejspíš sledovat budu. A určitě v budoucnu plánuju přečíst knihy. Možná pomůže se vyznat v tom strašným messu.
Poslední deníček (1)
5.5.2023
v tyto dny: probíhá serial tour podle napsaného harmonogramu