Recenze (591)
Smart Vánoce (2018)
Už dávno som nevidela nic horšie ako tento film, respektíve rozprávku, ktorú by som svojmu dieťaťu, pre jeho psychický a mentálny vývoj radšej nepustila.
Gudetama: Dobrodružství natvrdo (2022) (seriál)
Zaujímavý nápad, ktorý má bavil, rozosmial. Niektoré časti boli nudnejsie, ale to to mi hodnotenie nezmenilo. Celkovo hodnotím pozitívne a hlavne nápadité...
Clausovi (2020)
Nerozumiem tomuto nízkemu hodnoteniu. Mládež, toto je belgický film. Belgicania majú svojho Santu, trochu iného ako poznáme z amerických filmov. Tak treba prihliadať na to že je to iný príbeh, európsky ale stále pekný. Určite lepší ako ten náš akože Ježiško. Ten je bez príbehu bez nápadu a nikdy som neprišla na to, prečo tak primitívne a nelogické, doslova hlúpe je v našich končinách zakorenené....
Jednoduše svatba! (2018)
Ideálny film na nedeľné dopoludnie. Náhodou, bolo to milé, vtipné, naivne.... ale stále len priemer. Komunita LGBT sa len poteší.
Diana: The Woman Inside (2017)
Celkom slušný dokument. Uz bolo o nej toľko natočených.....tento nieje nijak výnimočný. Priemer.
Pekelná díra (2022)
A tak dobre to začalo. Prvých 40 minút som a ni nedychala, ale posledne minúty zabili všetko. Z celkom slušného hororu spravili naivnu rozpravocku.
Že by Amor? (2022)
Aspoň som sa naučila ako sa robí Gaspacho, keď už nič.....ale no..... bolo to milé
Ahoj, sbohem a všechno mezi tím (2022)
Nuda jak na matematickom krúžku
Z každého konce (2022)
Na začiatku vypadá film zmätene, ale nieje. Je jednoduchý aj pre jednoduchších jedincov. Aspoň myslím. O hviezdu vyššie len kvôli tomu ze som sa v ňom tak trochu videla. A asi aj každá matka po každej prebdenej noci s tým malým luciferom, si v duchu premieta: "kde som ja mohla byť keby sa to stalo inak". No úplne v prdeli tak či tak
Denní směna (2022)
Filmy tohoto žánru môžem, mám ich rada. Denná zmena - nevravím ze je zlý film, ale ani zas moc dobrý. Pobavila som sa ale chýbal tomu taký šmrnc..... ale dozvedela som sa že moje doterajšie znalosti o upiroch boli dosť chabé....