Poslední recenze (65)
Yellowstone (2018) (seriál)
První řada baví. Kevin Costner je tak trochu má srdcovka, přesto jsem po prvním dílu byla dost skeptická a nevěděla jsem, co si o tom myslet. Ale čím jsem dál, tím víc to pohlcuje a překvapuje. Řekla bych, že seriál je poměrně netradiční a dokáže zaujmout i krásnými záběry. A koně, že :)
Stranger Things (2016) (seriál)
Atmosféra z Kingovek říznutá trochu Silent Hill? :D Těším se na třetí sérii, moc povedený kousek.
Dítě číslo 44 (2015)
Nápad hezký, ale provedení uplně šílené. Škoda toho, koukatelný je to fakt jen kvůli těm jménům..