Oblíbené seriály (9)
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008)
První dvě epizody byly docela nadupané. Pak to bohužel sklouzlo do průměru. Po scénáristické stránce excelentní. Rád bych ten seriál viděl se stejným rozpočtem jako má filmová série.
Přátelé (1994)
Xena (1995)
Herkules (1995)
Strážci vesmíru (1993)
Nejlepší seriál roku 1993, kult. Na tu dobu výborné kostýmy a masky a na závěr to nejlepší: souboj megazordu a dračího zordu proti Ritině monstru. No, to díky tomu, že to bylo převzato z japonského originálu Super Sentai. Zbytek si Amíci natočili sami... Hrozně mě dostávají dialogy, které jsou tak ujeté, až jsou nakonec dobrý a skvělé pobaví. V dobrém slova smyslu.
Superboy (1988)
Třetí seriál se supermanskou tématikou. Superboye jsem kdysi sledoval na Supermaxu a zase tak hrozné to nebylo. Je sice pravda, že byl kvalitativně o dost horší než filmová série s Christopherem Reevem, ale pořád se jednalo o koukatelný produkt, dost možná srovnatelný se Supergirl. 70. a 80. léta považuji za vrcholná pro značku "super". Tehdy byl Superman mezi superhrdiny "king" a to doslova. Vždyť si vemte filmová série Superman čítala 4 filmy, do toho film Supergirl, a ješte tento seriál (Superboy). Zajímavost: Gerard Christopher si měl roli zopakovat ve filmovém pokračování Supermana. Studio však projektu nedalo zelenou.
Smallville (2001)
Smallville se mi kdysi líbil, ale po čase už to začalo nudit. Místy mi to Supermanovo dospívání vůbec nebavilo...podle mě se jedná o průměrný seriál o teenagerech. není to špatné není to skvělé...asi tak...
Hromkočky (1985)
Jako malej jsem ten seriál žral. Hromkočky jsou Best. Kde jsou ty časy, kdy jsem u Supermaxu proseděl celé hodiny.
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993)
Pokračování klasické pohádky v moderním scénáristickém stylu.