Recenze (8)
3 Geezers! (2013)
Celkom zaujímave, miestami vtipné, ale vadilo mi to spracovanie, ktoré sa tvárilo ako dokument, ale pritom miestami strašne smrdelo scenárom. Hodne cameo, ktoré tiež poteší každého filmového fanúšika. Keby to bol "normány" príbeh o staríkoch, tak by som dal aj ****. Myslím že "originálne" poňatie tomuto filmu viac uškodilo než pomohlo. :-(
Manborg (2011)
Film sám o sebe je dosť mizerný, ale fakt že ho zbúchali traja týpci je pre mňa obdivuhodný. Keby dačo podobné dokážem urobiť, určite by som sa nehanbil podpísať.
Mrtví a neklidní (2013)
Asi najmilšia adaptácia Rómea a Júlie akú som videl.
Nařčení (2012)
Kedže som sa za život veľa krát stretol s ľudskou hlúposťou je pre mňa tento film veľmi desivý horor.
Útěk z planety Země (2013)
Keď som som si už začal mysliť že na animáče som starý(alebo sa už dobré netočia), tak konečne po dlhšej dobe prišiel taký čo ma vyviedol z omylu.
Hlas moře (2004)
Úsmev, smiech a slzy perfektne namiešané!
Usagi Yojimbo: A Life of Mush (2012)
Celkom podarené spracovanie, ktoré sa štýlovo drží komixu. http://www.youtube.com/watch?v=10h0rEBK408
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Velmi milé prekvapenie na rozdiel od Pána prsteňov.