Poslední recenze (10)
Velký Gatsby (2013)
Megalomanský film o ničem..jedna hvězdička jen z úcty k filmařskému řemeslu..
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Tenhle film na mě neskutečně zapůsobil..myslím že už toho vím o prohnilosti světa dost ale vždy mě něco překvapí..To,že se opravdu děje něco takového,a ne jenom někde daleko ve slunečném Riu,mě ještě hodně dlouho nedá spát :/
Růžový panter 2 (2009)
Steve Martin mi prostě tak nějak jako inspektor Clouseau nesedí..a jeho pojetí poněkud osobitého inspektora se mi nelíbí už vůbec..Peter Sellers ho dokázal zahrát tak, že jsem mu věřil že je tak nešikovný..jenže poněkud "roztomile"..Sellersův Clouseau je člověk s vysokým sebevědomím,který tak nějak proplouvá mezi tou zkázou, kterou všude působí..u Martina pro mě vzniká dojem že je Clouseau neskutečný, s prominutím, blb, který se to ale ani nijak nesnaží skrývat....