Poslední recenze (163)
Star Trek: Discovery - Life, Itself (2024) (epizoda)
Tak jsme si naposledy zabrečeli, zaobjímali a pointa toho všeho byla, že předchůdci asi dali Majkl do kafe nějakej matroš. Ne, kecám, vůbec nevím, o čem to bylo. Poslední řada a nápad pachtit se za pokladem z TNG nebyl vůbec špatný, ale když pominu všeobecnou kvalitu téhle napodobeniny Star Treku, tak poslední díl byl fakt sračkoidní. Nudilo mě to tak moc, že ani nevím, jak to skončilo a o co tam vlastně šlo - a hlavně to ani nikdy nezjistím, protože vidět už to znova nechci. Jediný, co si budu z posledního dílu pamatovat, jsou nekonečný rozhovory o tom, kdo má koho rád, co kdo cítí a jak je všechno zalité sluncem. Byl to hrozný a extrémně nudný seriál. Zároveň to byl jediný Star Trek, u kterého jsem si ani za pět řad nedokázal zapamatovat, jak se jmenuje posádka na můstku a zároveň jediný Star Trek, kde jsem si přál, aby Federace prohrála, protože kdyby Breeni vyhráli, tak si myslím, že stvoří daleko lepší univerzum, než bylo tohle... Zbohem Discovery, leť i se Zorou do prdele... Jedna hvězda za někdy docela hezký uniformy Federace.
Elfen Lied (2004) (seriál)
Úvodní píseň v latině, prsa a krev = tři hvězdy. Zbytek neskutečně přeceněná nuda, u které jsem párkrát usnul a některé díly jsem viděl jen jako kulisu. Příběh a naprosto nudné dialogy mi občas působily víc bolesti než Lucy svým obětem a vůbec nechápu, jak se to mohlo vyšplhat na 80% - teda vlastně chápu, chodí sem až příliš lidí bez sexuálního života, které za pár koz vymění i kvalitu...
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Hrozně nerad kritizuji a vždycky se snažím najít spíše to dobré, protože jsem hodný člověk, ale tady to jde jen těžko. Kromě Macháčka a Nohy je mi většina postav nesympatická, nechápu, proč tam jsou a co se tam děje, resp. má dít... Skoro se až nabízí hláška o tom, že jsme udělali maximum, ale dopadlo to jako vždycky... Jelikož jsem u každého dílu nudou minimálně jednou usnul, můžu dát maximálně dvě levitující hvězdy za Macháčka a Nohu.