Recenze (28)
Hype-Cast (2022) (pořad)
výhrady: Martinův pubertální, nevyzrálý "humor" + jeho krátké šortky, často to vypadá, jako by tam snad seděl v boxerkách.. opravdu nic moc pohled, a hrozně neslušné k hostům se takto obléknout (a nebylo to jednou)
Elita - Série 4 (2021) (série)
Bohužel sestupná tendence stejně jako tomu bylo např. u 13 Reasons Why. První 3 série jsou skvělé, promyšlené, ale postupně to ztrácí svoje kouzlo, obměna hlavních postav mě neoslovila, LGBT přehnaně na sílu, heterovztahy jsou zde v menšině, slibně vyvíjející se příběhy z předchozích sérií jako by byly zapomenuty...
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
pecka!
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
1. série 5*, 2. série 4*, 3. a 4. série propadák... nudné, zbytečné, přehnané... škoda
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Top top top!!! Moc se mi líbí, že se každá série soustředí na jinou problematiku a vždy se střídá zobrazení příběhu jak z úhlu policie, tak z úhlu drogových dealerů, politiků atd. Možná škoda, že poslední série malinko pokulhává za předchozími čtyřmi geniálními sériemi, i přesto je tento seriál excelentní podívaná.
Le Mans '66 (2019)
4,5 *
Carnivale - Série 2 (2005) (série)
Velmi slibně rozjetý seriál, nejspíš byla plánovaná i třetí série, ke které nakonec nedošlo. To je hrozná škoda, protože otevřený a především unáhlený a odfláknutý konec byl velkým zklamáním. Spousta postav byla napřed slibně "nakousnutá" a nakonec se nehodila do krámu, tak se na ně prostě zapomnělo, přitom by se s nimi dalo nádherně pracovat. Působí to na mě dojmem, jako by na konci docházeli peníze a chtělo se to prostě nějak zakončit.. První polovina série na 5 hvězd, potom postupné klesání..
Hnüs (2019)
Ještě, že tento film nešel do kin.. to by zase bylo najednou fans a "znalců" Motley Crue, který o nich před zhlédnutím The Dirt nikdy neslyšeli a už by hrdě nosili jejich merch.. Film mě mile překvapil a vykreslení osudů členů kapely bylo zajímavé, i když podle mě příliš osekané, zestručnělé a některé zajímavé události úplně chybí. Podle mě je to spíš film pro fanoušky Motley Crue a nezasvěceného diváka až tolik nezaujme, oproti třeba Bohemian Rhapsody o Queenech.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Každou další sérií jsem více potěšena vývojem postav. Postupem času ubývá vtipných scén a příběh se stává dramatičtějším, což mu ale neubírá na síle.
Příběh služebnice - Mayday (2019) (epizoda)
jeden z mála povedených dílů této série, na takový jsme čekali!