Oblíbené filmy (10)
Korgoth of Barbaria (2006)
Masakr! Prostě 22 minut hutného obscénního humoru, který neomrzí ani po několikrátém shlédnutí!
Vampire Hunter D (2000)
Jeden z vrcholnych pocinu japonske animace! Krasna kresba spolu, velice zajimavy pribech, mirne hororova atmosfera (spise thrillerova) ... Ceka vas opravdu prijemny, intensivni zazitek plny vsemoznych monster, dokonalych boju, mystiky, lasky a jedinecneho Vampire Huntera D!
Animatrix (2003)
Paprika (2006)
Krasny surrealisticky festival zivota!
Sametová extáze (1998)
Akumulátor 1 (1994)
Tady se asi budu trochu rozchazet s vetsinovym nazorem, ale dle meho usudku, je tohle BOMBA! Takova originalita a nadcasovost, humor a k tomu ta Sverakovska romance... no proste nadhera! Tenhle film byl pro me opravdu silny filmovy a intelektualni zazitek.