Recenze (25)
Mládeži nepřístupno (2013)
Jak tohle hodnotit?? Totální kravina ale pár vtipných momentů tam je. Znovu už to vidět nechci.
Poslední souboj (2021)
Velkolepé zpracování, místy nádherné a působivé, pár silných scén by se taky našlo, ale...potenciál vyprávění příběhu třemi různými pohledy se mi zdá poněkud nevyužitý. Je to 3x prakticky to samé, jen s minimálními rozdíly, jak to vidí dané charaktery, což je na danou stopáž docela málo. Chybělo mi tam nějaké doplnění děje nebo výrazná událost, z tohoto pohledu jsou jednoznačně nepřekonatelné Tarantinovky.
Shrek Třetí (2007)
Zřejmě nejslabší z celé zelené série, ale přesto nadprůměrné dílko.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Co to sakra bylo? Dobrý úlet. Jo, dokoukal jsem to do konce, ale spíše ze zvědavosti a s pocitem WTF? Pár detailů potěšilo a občas jsem se i zasmál, ale znovu si to určitě nepustím.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Jako jo, ty ženské dialogy jsou někdy až příliš dlouhé...ale když tohle člověk přečká tak všechno ostatní je tarantinovsky brilantní a závěr je prostě strhující.
Spojenci (2016)
Silný romantický příběh. Manželku závěr rozplakal a já nejsem znechucený, jak obyčejně bývám po romantických filmech. Navíc Brad a Marion jsou skvělí, depresivní válečná atmosféra je opravdu hutná a scény s leteckými útoky na Londýn během porodu a pak i domácí párty byly parádní. Těžko něco vytknout. Snad jen žánrově to není úplně top film pro mě.
Na nože: Glass Onion (2022)
Na tenhle snímek jsem narazil náhodou s rodinou na výletě v Polsku, kde v pronajatém bytě běžel pouze Netflix. Já se u toho bavil, nejen že tyhle filmy mám rád, ale Glass Onion se vážně povedl. Postavy zajímavé, daří se držet napětí a občas jsem se i zasmál. Vsuvky z minulosti jsou vkládány srozumitelně a jasně. Za mě rozhodně stojí za to. Lepší 4* časové vsuvky jsou udělané srozumitelně a jasně a tak nějak to do sebe hez
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
První Strážci se mi moc líbili, hlavně svou hudbou a originalitou. No s dvojkou už to šlo trochu z kopce...a trojka? Sakra co to mělo být? Týrání a pitvání zvířecích kamarádů Rocketa jako hlavní zápletka mi přijde přinejmenším ujetá. Ale abych nebyl jen negativní, tak pár vtipů se povedlo a hudba rovněž nezklamala. Jinak ale slepenec který si už znovu nepustím.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Krajně nesympatický kolega Harryho Pottera v hlavní roli celkem svižně ubíhajícího filmu. Až na pár nejasností a občasného zmatku na obrazovce se na to ale hezky koukalo. Přesto, nic extra jsem v tom neviděl. Za 3
Sfinga (1981)
Záběry egyptských památek za to stály, ale jinak to bylo celé takové nemastné neslané. 3 by byly moc, celkově podprůměr.