Oblíbené herečky (10)
Tuto herečku jsem sledoval hodně dlouho a vždycky mi byla hodně sympatická. Jen měla tu smůlu, že neměla výraznější role. V roce 2012 se to všechno změnilo. Catwoman povstala. Btw: Momentálně určitě jedna z nejhezčích žen současnosti.
Mě nejoblíbenější filmy s Anne:
The Dark Knight Rises, Les Misérables, Interstellar, One Day
Doporučuji:
Nádherná, talentovaná Britská herečka, kterou jsem si oblíbil jako společnici jedenáctého Doctora. V tomto seriálů se mi líbilo vždy hodně společnic. Herečky předvádí opravdu skvělé výkony, ale až tato si získala místo v mé topce.
"Run You Clever Boy And Remember"
Mé nejoblíbenější filmy s Jennou:
Doctor Who ( seriál )
Dávám si jednu velkou facku. Za co? Za to, že jsem si Lily vyřadil z oblíbených. Po shlédnutí snímku Love, Rosie, ale zase putuje, tam kam patří a slibuji, že si jí z mé topky už nevyřádím.
Mé nejoblíbenější filmy s Lily:
Sympatická sexy Ukrajinská kráska s uhrančivýma očima sice ještě neměla žádnou pořádnou roli, ale já si jí stejně oblíbil. Věřím, že v následujících letech nám ukáže, že je to skvěla herečka.
Mé nejoblíbenější filmy s Milou:
Black Swan, Friends with Benefits
Doporučuji:
I já jsem podlehl :-)
Mé nejoblíbenější filmy s Keirou:
Love Song, Laggies, The Imitation Game, Atonement
Doporučuji:
Stačily jí tři filmy k tomu, abych si jí oblíbil. Emma má v sobě něco jiného. Možná to, že působí jako obyčejná holka, která si na nic nehraje. A to se mi na ní líbí.
Mé nejoblíbenější filmy s Emmou:
The Amazing Spider - Man, Zombieland, Crazy, Stupid, Love, The Help, La La Land
Doporučuji:
Sympatická, krásná, sexy a skvělá herečka. Víc už dodávat nemusím.
Mé nejoblibenější filmy s Natali:
Black Swan, Leon, Thor, Thor: The Dark World, Star Wars: Episode II - Attack of the Clones, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Doporučuji:
Zabodovala u mě filmy The Danish Girl a Man from U.N.C.L.E. Hvězda budoucnosti!!!
Mé nejoblíbenější filmy s Alicii:
The Man from U.N.C.L.E., The Danish Girl, Ex-Machina, The Light Between Oceans
V roli Harley si mě naprosto získala :-)
Mé nejoblíbenější filmy s Margot:
Suicide Squad, The Wolf of Wall Street, Z for Zachariah
Doporučuji:
Už ve snímku Batman v Superman si mě získala a teď po shlédnutí Wonder Woman jsem podlehl úplně :-)
Mé nejoblíbenější filmy s Gal:
Wonder Woman, Batman v Superman: Dawn of Justice
Doporučuji: Keeping Up with the Joneses