Recenze (151)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Po vlaznejsich prvnich dilech se to ke konci rozjelo, a musim rict, ze prekvapive mi tenhle serial vlastne nejakym zahadnym zpusobem prirostl k srdci.
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Ja furt neviiiim 😅
Stíny v mlze - Revolver (2022) (epizoda)
Mam takovej pocit, ze tenhle serial je dost podhodnoceny. Mne teda bavi dost, a tenhle dil byl zatim vazne nejlepsi. Nechapu modrou uroven..
Koruna - Dis-moi oui (2023) (epizoda)
Uzasna epizoda.. neuveritelna... presna.. 🙏
Život na naší planetě - 1. kapitola: Pravidla života (2023) (epizoda)
Hezky udelane, ale zatim je to pate pres devate..
Beckham - Červená karta (2023) (epizoda)
Nadhera.. dostal jsem presne to, co jsem si pral 🙏
Beckham - Výkop (2023) (epizoda)
Dalo by se rici, ze pro me - jakozto fanouska united od roku 98, kdy jsem mel Davidovi plakaty vylepene po pokoji, kdy jsem se snazil kopat primaky presne tim stylem jako on, a kdy jsem z ms ve Francii videl naprosto vsechny zapasy - bude tenhle dokument jako seslanim z nebes - lec i pres vsechny pozitiva, kterymi jsou uzasne dobove zabery, prostor pro spoustu legend MU ci super kamera - me "Beckham" zatim nerozsekal tak, jak bych cekal.. a vlastne nevim proc. Uvidime dale.
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Zatim jasne nejlepsi dil. Melo to logiku, scenar fajn, hlasky taky ok.. a k tomu osvezujici filmarske vychytavky (scena s vyslechem ragbistu).. za me takhle super. A taky v tomhle pripade nechapu negativni komenty. Oproti prvnim dvema dilum vyrazny posun.
Filmy našeho dětství - Jurský park (2021) (epizoda)
Skoda prilis zbesileho tempa v tomto dokumentarnim cyklu. Konkretne u tohoto dilu jsem navic postradal aspon zminku o genialnim hudebnim motivu a jeho autorovi.
Dynastie Nováků - Narozeniny (1982) (epizoda)
Novakovi jsou teda neskutecne protivna rodina. Jeden jako druhej 😆