Poslední recenze (6)
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Stačí jen jedno slovo, a to je MASTERPIECE! Naprosto geniální počin. Herci, scénář, hudba... prostě vše 10/10.
Black Widow (2021)
První půlka lepší než druhá. Místo osobitého filmu, který vybočí z řad typických Marvelovek a trochu víc bude přízemní v akci atd., se na konci dočkáme úplně nesmyslného CGI bordelu. Stejně práce s některými z postav je špatná. Abych jen nekritizoval, tak chemie mezi "rodinou" Natashy a zábavný prvek v podobě Red Guardiana byly naprosto v pořádku a bylo to, co drželo film na nohou.
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Skvělý počin našich polských sousedů. Kvalitní a poutavý psychologický thriller o psychopatovi, který nemá problém uhnout před ničím, což i v konečném důsledku lehce překvapí. Atmosféra, dialogy, prokreslené postavy a chemie mezi nimi je na velké úrovni. Jen už nějaký pocit ve mně zabránil dát plných 5*.