Recenze (1 905)
Helloween: Hellish Videos (2005) (koncert)
Obraz 4:3 a zvuk 2.0, škoda, jinak bych dal vyšší hodnocení.
Poslední pevnost (2001)
Tříhvězdičkový generál = tři hvězdičky.
Šejk (2009) (TV film)
Crazy komedie u které jsem se zasmál snad jednou. Velmi hloupé,trapné a nudné.
Panna a netvor (1978)
Tuhle nádhernou hororovou pohádku jsem miloval hlavně kvůli překrásné hudbě a Zdeně Studénkové.
Partie krásného dragouna (1970)
Nechci tu kazit hodnocení, ale tohle nám kdysi pouštěli na branném výcviku, možná je to dobrý film, ale tenkrát se mi to nelíbilo.
Elita armády (2006)
Van Damme už dopadl jako Segal. Navíc v tomhle nezáživném filmu bez špetky napětí neustále blbě čumí. Trapák. Jeho sláva už je pryč.
Requiem za sen (2000)
Darrena Aronofskyho a jeho způsob točení nemám rád. Po 30-minutách jsem to chtěl už vzdát, ale kvůli tak vysokému hodnocení jsem si řekl, že musím vydržet až do konce a nelitoval jsem. Film postupně nabírá na obrátkách a nakonec jsem na tu jeho hru přistoupil. Výborný film fantasmagoricky natočený. Velice dobrá hudba.
Teletubbies (1997) (seriál)
Pár dílů jsem z legrace sledoval a nechápal... Rozhodně to stojí za vidění.
Alice Cooper: The Nightmare Returns (1986) (koncert)
Jeden z mých oblíbených VHS koncertů osmdesátých let s mono zvukem.
Angličtina - Extra (2003) (seriál)
Jako výuka angličtiny dost dobré a podáno zábavnou formou, ale sit-comy nemám rád, jinak bych hodnotil níž. Někdy dost trapné. Celá pubertální čtveřice je sympatická.Dal bych přednost výuce ze života nebo třeba cestování nějakého cizince po Anglii.