Poslední recenze (1 415)
PSH Nekonečný příběh (2022)
Doby Repertoáru jsou dávno pryč a od tý doby mě vlastně neberou a nezajímají (což jsem si loni potvrdil i ve Varech) s výjimkou Vladimirova angažmá v architektuře. Pokud jde o dokument, tak filmařsky je tam pár zajímavých nápadů a vtipných prostřihů archivních pořadů. Ale obsahově je to vlastně dost po povrchu, přidaná hodnota minimální a nějakých osobních niternějších vpovědí minimum. No a když nezazní ani (podle mě) nejzásadnější skladba, pak průměrné hodnocení je ještě milosrdné.
DARYL (1985)
Prakticky si to nepamatuju, ale tohle byla nejspíš moje první návštěva kina se školou, patrně v kině Sigma.
Ennio (2021)
Takový klasický dokumentární piedestal pro mistrovu tvorbu, kde stejně většinu děl jen proletíte. Je to často i s jeho komentářem, což potěší. Zklamala mě ale poměrně častá snaha o podbízivý obrazový doprovod z daných filmů. A na osobnostní rovině se taky jede spíš po povrchu, proto nemůžu dát vyšší hodnocení. S dovolením si tu ale odložím svoji top 10 nejoblíbenějších Maestrových skladeb (s vědomím, že jsem toho spoustu neslyšel, ovšem s očekáváním, jak to budu hodnotit za x let): 10. For A Few Dollars More main theme (Pro pár dolarů navíc) 9. Man with a Harmonica (Tenkrát na západě) 8. Ecstasy Of Gold (Hodný, zlý a ošklivý) 7. The Braying Mule (Nespoutaný Django) 6. Chi-Mai (Profesionál) 5. Gabriel´s Oboe (Mise) 4. El Indio theme (Pro pár dolarů navíc) 3. Once Upon A Time In The West Theme (Tenkrát na západě) 2. L´Arena (Žoldnéř) 1. Saluto Alla Madre (Marco Polo)
Poslední deníček (5)
Komentáře
Číst si komentáře jako ten od Blazkowicze u Stalkera - proto se vyplatí chodit na csfd. Aneb jak opouštět svou bublinu. Díky, zasmál jsem se od srdce :-D