Poslední recenze (28)
1. MISE - Příliš úspěšná praxe (2021) (epizoda)
Těším se na další díly. Seriál je velmi napínavý a herecké výkony jsou na české poměry dostačující. Má to prvky všeho, co mám osobně rád.
Nečum na mě show (2021) (pořad)
K prvnímu dílu, především kvůli Horvátovi nemám výhrady, A Adolfeen jako vždy perlil.
Like House (2021) (pořad)
Takový ošklivý lidi. Fůj. Koukl jsem se jen ze zvědavosti, a bylo mi na blití.