Poslední recenze (17)
Pomsta (2015)
Krasne zabery krajiny, za to ty dve hvezdicky. Pribeh byl zdlouhavy a konec byl zklamanim. Je to skoda, napad byl zajimavy a urcite se dal pojmout lepe.
Mrzout (2014)
Na tento film jsem šla jako na komedii a komedie to rozhodně není. Ač jsme se u filmu hodně nasmála, tak po skončení jsem si uvědomila, že tohle není příběh, který by byl vytržený z kontextu, tohle byla srážka s realitou. Ač jsou situace vedené do extrémů, tak se zde ukazuje střed dvou tvrdohlavých generací a představa člověka, že jeho názor je nejlepší a nad něj není. Je to správná severská komedie. Plusem rozhodně bylo, že jsem byla na promítání ve finštině.
Bitten (2014) (seriál)
Nejsou to sice další upíři, ale jsou to další vlkodlaci. Když jsem uviděla pilot, tak jsem se ze zvědavosti podívala. Překvapilo mě, jak je hlavní hrdinka nesympatická, ale také to, že nějaký hlubší příběh asi moc čekat nemůžu. Druhý díl už byl z čiré zvědavosti, co se vlastně bude dít. Tak jsem se dozvěděla, že tu máme milostný trojúhelník a vraha. Co bych asi vypíchla je animace vlků, která je celkem zajímavá. Asi zkusím ještě pár dílů, jestli se nestane něco, co by mě začalo bavit, ale zatím si myslím, že se bez tohoto seriálu celkem obejdu.