Poslední recenze (249)
Tři mušketýři: Milady (2023)
Vypadá to hezky, ale smysl to moc nedává. A konec je úplnej mindfuck.
Chudáčci (2023)
Má to svoje kouzlo, ale asi nejsem ta správná cílovka. Skvělá vizuální stránka, ale ten příběh je vlastně úplně všední, jen se použila dospělá herečka. Navíc, geniální kreaci Ivy Janžurové jako nemluvněte v Což takhle dát si špenát se to nevyrovná ani náhodou :-)
Duna: Část druhá (2024)
Opulentní filmový zážitek, který je nutný vidět v kině. Srovnatelná sága tu (bohužel) nebyla od dob Pána prstenů. Ve srovnání s ním ale Duna přeci jenom pokulhává. Je výrazně chladnější a ta rozmáchlost najednou zas tak velká není. Jakoby Villeneuve chápal, že tam musí narvat velké bojové scény, ale co nejrychleji od nich utíká (doporučuji srovnat třeba s rozmáchlou bitvou o Helmův žleb ve dvojce LOTRa). Být ale druhý nejlepší je pořád hooodně dobrý. Už teď se těším na třetí díl.