Poslední recenze (363)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Dno Marvelu, opravdu už mě neláká se dívat na jejich další produkci.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Zase jasných 5. Nevím, co tady pseudo znalci zase kritizují. Nefalšovaná zábava.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
První polovina rozvleklá a trošku meh. Druhá snad lepší než Force Awakens. Každopádně zdařilé. Jasných 5*.