Reklama

Reklama

Ač se Rebecca a Dylan nikdy neznali, celé dětství je něco spojovalo. Cítili bolest jeden duhého, prožívali navzájem významné okamžiky svých životů. Do nedávna si mysleli, že šlo jen o sny, halucinace a přeludy. Jejich životy se však začnou radikálně měnit, když zjistí, že je na druhé straně reálný člověk. (Farley)

Recenze (130)

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

"The only thing about me that I like is you" Ultimátny feel good indie film, v ktorom asi nemá zmysel riešiť, prečo vzniklo telepatické puto medzi oboma postavami a prečo medzi sebou často komunikujú tak nápadne, tak že ich viacerí berú za bláznov. Pretože keď sa snaží byť vtipný, tak mu to vychádza a keď sa snaží pôsobiť na emócie, vychádza mu to snáď ešte lepšie. S čím súvisí aj dokonalé obsadenie hlavných rolí. A veľmi zaujímavý je fakt, že scenár pôvodne vznikol ešte začiatkom devedesiatych rokov a téma, ktorú spracováva, pôsobí sviežo aj z dnešného pohľadu. Vstup však povolený hlavne romantikom, žáner sci-fi je podružný a slúži len ako prostriedok na originálne poňatú romancu. Kto s tým má problém, ruky preč, In Your Eyes si určite neužije. ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Výborný nápad a dvojice, jejíž chemie je výborná, přestože spolu většinu filmu nejsou a pouze se dívají očima druhého (doslova). Zoe Kazan je velmi sympatická vzhledem i projevem. Negativa: Vrtá mi hlavou, jak to, že je nenapadlo dát si do ucha hands free (a tvářit se, že telefonují) a taky mě zajímá, jak bude příběh dál pokračovat. Přesto házím logiku za hlavu a dávám 4*. Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=cs_Z2OyqW5A ()

Reklama

mat.ilda 

všechny recenze uživatele

Imaginární Ona z masa a kostí... co to je? Přece kouzelná Zoe Kazan, s človíčkem ve své hlavě, který je postižen stejným darem - a tak si spolu přes dva smysly chatují, dokud se nezamilují a s využitím dalšího smyslu tak vznikne jedna z nejhezčích self-erotických scén, co jsou k vidění. V obyčejném sdílení obav a radostí plynou rozhovory přirozenou cestou a neřeší nic, co se přímo nedotýká samotných postav (Linklater ať se jde zahrabat a vezme s sebou k pochování i krabici svých prďáckých stmívacích a svítacích dialogů) a i když by neškodilo víc vzruchu a ledacos by sneslo vylepšení, samotný nápad, jakož i jeho zpracování, mi nedovolí potopit slibného tvůrce hned na začátku kariéry... ne že by to stálo na mém hodnocení, ale přesto... :-). Napadá mě, že ani alternativní konec by nebyl marný, to by se však už jednalo o žánr psychologický, jen by se nesměl pro větší efekt šoku uvádět, ale u mě by měl čtvrtou hvězdu jistou... ()

PauloZ 

všechny recenze uživatele

V základu romantika jako hrom, ale v bravůrním podání, které mě náramně bavilo. Maximálně sympatický pár neznámých herců ve velmi nápaditém a zábavném propojení svých těl. S radostí jsem přešel i to závěrečné vlakové klišé, které je v tomhle případě pěkným finišem :) PS: Cítím v tom jisté námětové přiblížení se k Her. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Zoe Kazan napsala Ruby Sparks. Bylo jí teprve devatenáct a bylo to docela pozdvižení. Úspěšný mladý spisovatel procházel tvůrčím blokem, až se musel potýkat s oživlou fiktivní postavou (ano, Kazan) z jeho právě vznikajícího románu. Zoe Kazan se v In Your Eyes ocitá v podobně zvláštní situaci. Žije v dobře zabezpečeném manželství na východě USA a nevysvětlitelně se propojí s průměrným chlapíkem se škraloupem v Novém Mexiku. A na látku odlišující se od tradičnější romantické produkce je zaděláno. I tak jsem s ní měl problémy. Prvnímu propojení/spříznění jsem nevěřil, herecky i pocitově mě těch několik momentů vůbec nesedlo. V dalších desítkách minut už to bylo lepší a dostávalo pověsti romance nápaditého typu. I tak mi chyběla lehkost, soudržnost ve scénáři, pevnější režijní uchopení. Nápad se nezužitkuje tak, jak by mohl, navíc diváka napadá, jak je možné, že se možní budoucí milenci „nesetkávají“ i v jiných situacích. Štve i tlačení na pilu á la jsme zatraceně vážní, protože tady jednoznačně vzniká přelomový žánrový kus. Nevzniká!! Zoe Kazan občas, Michael Stahl-David většinou herecky nepřesvědčili. Je mi jasné, že je obtížné hrát na place jen plném tvůrců bez druhého herce, ale.. A závěrečná kovbojka je spíš lehce úsměvná, než dramatická. Sic k ní všechno směřuje, ale tvůrci mohli zůstat v „uvěřitelnější“ poloze. A co teď? Sice spolu, ale ve vlaku, bez peněz, bez zázemí, s policií a vlivným manželem na zádech.. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (1)

  • Joss Whedon napsal scénář již roku 1992. V té době mu bylo 28 let a zrovna se stěhoval do Los Angeles. (Geriel)

Reklama

Reklama