Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Když se Ella a Alan poprvé setkají na Floridě, netuší, co je čeká. Ellin manžel Mark, byznysmen s politickými ambicemi, je totiž chorobně žárlivý a Ella, zmítaná mezi nečekaným citem k mladému milenci a strachem z manželovy pomsty, se rozhodne vztah ukončit. Jenže zamilovaný Alan ji následuje do New Yorku a je tak vytrvalý, že se skutečně Markovy pomsty dočká. Ela uvěří, že zemřel, Alan se však vrací se na Floridu, změní svou identitu a stane se z něj kultivovaný hispánský obchodník Manuel Esquema. Uběhne třináct let, ale on na svou jedinou opravdovou lásku nezapomněl. A když se s ní po tak dlouhé době znovu setkává a odhalí jí svou totožnost, ukáže se, že spalující city jsou oboustranné a nelze je uhasit... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (20)

Olík 

všechny recenze uživatele

Thriller / Romantický / Krimi / Drama – všechno ano, ale proč to na mě dějově a hlavně visuelně působí jako slizká mexická telenovela?! Totálně nesympatický hlavní hrdina (Fiennes), kterého máte plné zuby po třiceti sekundách a na druhé straně záporák (Liotta), který by možná i hrál, ale nemá co - oba se plácají v dějové limonádě, z které se pro zvýšení atraktivity vynořuje spoře oděná Gretchen Mol a v které se nakonec všichni utopí. ()

Gary 

všechny recenze uživatele

Hlavním problémem byl asi Joseph Fiennes. Ne,že by byl špatný herec, ale je tady mimořádně nesympatický. Od prvních vtíravých momentů až k posledním vtíravým momentům (ty poslední jsem lehce nepochopil - kdo vlastně umřel ? Kdo to přežil?) Film má taky svoje nudné okamžiky. Ze začátku to dokonce vypadalo, jako by se Joseph Fiennes snažil napodobit bratrova Anglického pacienta a vůbec se mu to nevedlo. . . Kladem filmu byl pro mě rozhodně Ray Liotta, který svoji odsunutou kolej dokázal zvýraznit a musím se přiznat, že v závěrečných scénách jsem mu držel palce,protože jak už jsem řekl, Fiennesova Alana bych zastřelil s chutí i já. ()

Reklama

Mikita 

všechny recenze uživatele

Nevadí mi, když si musím domýšlet, jak vše dopadlo, ale u trochu jiných žánrů. Tady si ovšem otevřeným závěrem film hraje na něco, co není. Zajímavý příběh je zabit nezajímavým zpracováním a nevýraznými hrdiny. Občas se divím, co je člověk schopný ve 3 ráno sledovat, aby se udržel vzhůru. Tohle bohužel hodně ukolébalo. ()

Flakotaso 

všechny recenze uživatele

Je to tak neuvěřitelně roztahané a podivně bezcílné, že by to člověk chtěl z hecu a přirozeného respektu k jinakosti i nadhodnotit, ale...Schrader je sice asi opravdu něco jako auteur, ty svoje trademarky - krucifixy, scény z vězení, změny a proměny identit, hrátky s egem hlavních hrdinů, průjezdy kamerou skrze místnosti, velmi pozvolný vývoj dějových linek, důraz na femme fatale, odkazy na své oblíbené spirituální režiséry apod. - si musí narvat do každého filmu stůj co stůj, ale ani tak se nedá zastřít, že často točí pouze opravdu špatné, zoufale nefungující filmy, které chtějí působit trochu navoněně právě skrze roubování těchto prvků na sebe a do sebe, aniž by měly v rukávu výraznější finesu. Alespoň, že je zde Liotta, jeden z herců, jehož campovost bude snad ještě někdy doceněna. "Hello cabana boy. Fucking cabana boy. Fucking twit cabana boy!" ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

Nejsem si úplně jist, kde přesně se v případě Forever mind stala chyba, když byl zajímavý, ač nepříliš originální, příběh Paulem Schraderem natočen jako utahaná bezbřeze nudná slátanina, v níž kromě zajímavější akce naprosto absentuje jakákoliv chemie mezi hlavními postavami, byť by právě zde měla sloužit jako katalyzátor věcí příštích ?? Proti Josephu Fiennesovi, mladšímu bratru slavnějšího Ralpha, rozhodně nemá výhrad ani k jeho herectví, nemyslím si ani, že by byl nějak výrazně nesympatický v roli Alana, byť on k tomu ani divákovi nedá příliš šanci, a tak je mu prostě a jednoduše ukradený !! Nicméně si přeci jen změnu identity představuji poněkud jinak, když už tedy podobný zvrat má působit věrohodně, ale možná Schrader, který mě tentokrát nesmírně zklamal, bývalý kritik a skvělý scénárista, moc pil a když si při psaní scénáře trochu nad ránem pospal v křesle, zřejmě pak nemohl sám sebe poznat, jak měl zmačkaný obličej a rozcuchané vlasy..;) A tak mu to přišlo jako dobrý nápad, což by ovšem vyznělo pouze jako nebetyčné hazardování se slovem dobrý i jeho významem !! Opravdu si nemyslím, i když jistá křečovitá snaha o vysvětlení se zde objevuje, že by milence své ženy takto identitu si změnivšího Mark nepoznal, natož ani ona sama !! Když už se takové spoustě lidí, kteří se na tvorbě tohoto nepochybného skvostu podíleli, nepovede zhola nic, no, dobře snad tedy Angelo Badalamenti se znovu se svým mysteriózně laděným soundtrackem vytáhl, náznaky pozitiv jsou o to víc vidět, a tak se jednooký Ray Liotta stal slepců králem a ňadra Gretchen Mol tím jediným, co může heterosexuálního mužského diváka za těch neuvěřitelně dlouhých 115 minut potěšit !! ;) A tak mají vlastně dámy, snad mi to či spíše Schraderovi prominou, smůlu..;) ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama