Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Steffen, německý student archeologie, najde při jednom archeologickém výzkumu v Jeruzalémě kostru člověka, starou více než dvatisíce roků. Obsah pytlíčku, který se našel hned vedle kostry, však zmátl nejen Steffena, ale i celý tým zkušených archeologů. Našel se v něm list se záhadným písmem a návod na obsluhu videokamery, která se však začne vyrábět až za tři roky. Na základě těchto zjištění se Steffen domnívá, že našel kostru člověka, který cestoval v čase. Myslí si, že tato osoba nasnímala videokamerou Ježíše. O pravdivosti Steffenovy hypotézy svědčí i několik dalších důkazů. Ale je skoro nemožné, aby mladý student přesvědčil zkušené archeology, a proto hledá důkaz v dopise, který se našel spolu s kostrou... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (58)

heyda 

všechny recenze uživatele

Tenhle německý film mi sedl jako málokterý. Z Německe produkce toho tolik nemusím, ale toto se povedlo. Charismatický Matthias Koeberlin hraje perfektně, film má napětí, má spád. Výborný náboženský námět, z tohodle dvojdílu jsem cítil tak silné emoce především v bezmocnosti Matthiase, jako u málokterého dramatu. Opravdu klobouk dolů, ačkoli se to z hodnocení nemusí jevit zrovna výborně, já jsem spokojený a prostě tomu těch 5 hvězdiček vystřihnu a hotovo! :-) ()

bloodcountes 

všechny recenze uživatele

Včera jsem to viděla podruhé a jsem znova spokojená, přestože už ne tolik napjatá jako poprvé. Vynikající nápad, mnoho momentů k zamyšlení. atraktivní prostředí, vydařené akce, sympatičtí herci. Jsitě jsou tam (jako všude) občas nějaký nelogičnosti, ale mohla jsem je úplně bezbolestně pominout. Zajímavý komentář Morien, která řekla mnohé za mě. ()

Reklama

Rex Mundi odpad!

všechny recenze uživatele

Toto je taká príšerná znôška klišé, stupídnych dialógov a úbohých hereckých výkonov, že som si ju pozrela len z masochistickej zvedavosti, kam až to môže zájsť. A zašlo...až potiaľ, že sa mi postupne vyplnili všetky vopred odhadované dejové zvrat(k)y a závery. Od rozuzlenia ľúbostného trojuholníka (ktoré som uhádla hneď po jeho vzniku), cez zmeny správania postáv podľa potrieb scenára až po romanticko-heroické žvásty vidíte len jeden dôkaz o neschopnosti nemeckých filmárov za druhým (česť výnimkám!). Niektorí Nemci obhajujú námet s tým, že v Nemecku bola kniha, ktorá sa stala predlohou, bestsellerom. Bez celeru či s celerom, vďaka tomuto filmu sa mimo Nemecka asi tak dobre predávať nebude. Aspoň dúfam. Hlavná idea je určite atraktívna, dnes podobné témy slávia renesanciu, ale už po prvej pol hodine filmu zistíte, že je to úplne jedno, pretože každý dobrý nápad sa utopí v úbohosti jeho predvedenia. Hlavná postava, herec Matthias Koeberlin, dokáže „hrať“ iba naivným ksichtom, hýbaním obočia a záhadne pribúdajúcimi a nehojacimi sa škriabancami na tvári a zvyšok hereckého osadenstva je banda zúfalo škaredých hranatých Nemcov, hrajúcich pre zmenu len tupým výrazom v tvári. Jediný fešák, ktorý síce pomôže ženám v pozerateľnosti, avšak nič nezachráni, je Manou Lubowski ako Jošua. Ako už niekto predo mnou napísal inde - toto nie je film, toto je zlý vtip! (ale Drákula z 2002 je ešte horší:-) ()

BMAJTZ 

všechny recenze uživatele

Ať chcete nebo ne tak vás tenhle film prostě nasere. Začněme tím, že stopáž filmu je naprosto zvrácená a příběh se často potácí v nudě. To že jde o televizní film a televizní look mě osobně moc nevadilo, ale ten příběh, ten příběh. V prvních 15 minutách se dozvíte, že existuje něco jako Ježíšovo video, následujících 160 minut trpíte a protloukáte se nudnou zápletkou s tím, že se něco dozvíte, mno a na konec se stejně prakticky nedozvíte vůbec nic. A když už na konec všichni ví jak to celé skončí jaký je význam pouštět se do té cesty znovu. Nevím, nápad mě zaujal, zpracování mi nevadilo ale vývoj mě fakt nasíral. Nějaké nelogičnosti a debilní dialogy zmiňovat nebudu, přeci jenom jde o německou nizkorozpočtovou produkci tak se nedají čekat zázraky. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Ta zápletka by se mi i líbila. Při vykopávkách se najde návod na kameru, která ještě nebyla vyrobená a k tomu je na něm připsán rukou text, který zmiňuje Ježíše. Vatikán a jemu podřízené organizace pochopitelně začnou šílet a snaží se najít kameru. Stejně jako jeden z archeologů. No a pak začne dvě a půl hodiny dlouhé a neskutečně nudné nahánění, ve kterém se pohybují tři germánští dědci, kteří se mi neustále pletli a hromada ošklivých německých ksichtů. Jestli se skutečně natáčelo v Izraeli, muselo pamětníky holocaustu trefit. Na všech Němčourech jsem si živě dokázala představit uniformu SS. Neúměrně dlouhé čekání na objevení kamery a na to, co je na ní natočeno v člověku v podvědomí vyvolává velká očekávání a abych pravdu řekl, zklamán jsem zase tak nebyl. Ale moc nechápu, proč se tohle nedalo smrsknout na dvě hodiny. Stravitelnosti by to rozhodně prospělo. 35% a doufám, že se za Ježíšem v čase ještě někdo vydá a bude mnohem drzejší. ()

Galerie (3)

Zajímavosti (6)

  • Film je volně natočen na motivy stejnojmenného románu od Andrease Eschbacha. (Terva)
  • Naike Rivelli (Sharon) a Manou Lubowski (Joshua) zde hrají mladý snoubenecký pár. Zajímavé je, že tito dva herci se díky filmu vzájemně poznali a později se skutečně vzali. Společně mají syna Akashe (*1996). (Nick321)
  • Tvůrce kostýmů Janne Birck a designér Matthew H. Musse převzali v roce 2003 cenu německé TV v kategorii nejlepší umělecký směr. (Terva)

Reklama

Reklama