Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Major Ram (Shahrukh Khan) zabrání v přímém TV přenosu atentátu na indického generála. Během akce však přijde o svého otce, jehož je nemanželským synem. Ten mu však stačí sdělit, že má ještě bratra a přeje si, aby usmířil celou rodinu. Bratr studuje na stejné škole jako generálova dcera, kterou má nyní Ram za úkol chránit a z majora se tak inkognito stává poněkud přestárlý student. Podaří se mu zhatit další plány teroristy Raghavana? Najde vztah ke svému bratrovi a nevlastní rodině? A co nová učitelka chemie, do které se zamiluje? (berg.12)

(více)

Recenze (30)

MM11 

všechny recenze uživatele

Pravé bollywoodské blbnutí. Tříhodinová akční bžunda se nezastaví před ničím. Pro nezkušeného diváka dávka vpravdě smrtící. O zábavu ochuzeni nebudete ani jednu minutku. Buď budete svědky do nevýdané stylizace upravených akčních záběrů, nebo odskočíte do k neuvěření neúnavných hudebních rytmů. Skládání pateticky naparáděné akce vedle infantilní komiky jest pro neznalého Evropana věc nevýdaná. Odpustky za přehrávání i nejzapadlejší postavy rádi vypíšete, s akceptováním tradičně muzikálové formy to bude složitější. Bez nekonečně dlouhých tanečků by film neměl ani dvě hodiny a je skutečně na subjektivním prožitku každého, do jaké míry si melodí právě s podobnou muzikou. Tahle cesta stárnoucího důstojníka do školních lavic zkrátka zůstává příliš u vlastních hranic a těžko je překročí. Pár fandů bude slintat, ostatní nevěřícně žasnout. Jedno je jisté - Indové se nemají za co stydět. Každého nenadchnou, ale formálně jsou zdatní a obsahově zcela vlastní. To jim vlastně můžeme závidět... ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Děsná slátanina, která baví zejména idiotským a amatérsky přitroublým pochlebování poetice soft erotických klipů silikonových umělkyň z MTV. Akční scény jsou brilantní, zdá se, že veškeré chybějící vedení využili tvůrci k zadrátování herců. Nejsem nijak zběhlý v bollywoodském zvěřinci, každopádně Main Hoon Na je svým způsobem zábavný (překotnost, křeč), svým způsobem rozčilující (amerikanizace řeči i obrazu). ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Jump Street 21 potkává India/Pakistan Reunited a výsledek je takový běžný. Ve smyslu filmu se Shahrukhem Khanem. On se samozřejmě může přetrhnout, všechno stojí a padá na jeho roztomilých/akčních/zábavných eskapádách, ale osobně bych uvítala hvězdnější obsazení i v dalších rolích. Sushmitu, Zayeda nebo Amritu si příliš neužiju. Zatímco Kabir a Naseeruddin jsou zde jen chvilku, člověk si musí vystačit s Kiron a Bomanem, kteří jsou pouze dobří přihrávači. Ale na druhou stranu SRK na střední je téma, které dokáže potěšit. A nebo je to nakonec Pomáda vs Návrat do budoucnosti? Ale Karan Johar je fakt úchyl. #festivalbollywoodskehofilmu ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Indický mainstream, který je dostatečně zábavný na to, abyste v klidu přežili i ty tři hodiny, má skvělé postavy, spoustu akce, místy i dramatické moment, scény, které jsou nádherně přitažené za vlasy, do toho hudební čísla, která jsou mnohdy sama o sobě filmem, a to všechno vás dovede strhnout. Není to výjimečné, ale je to zábavné. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Dát dohromady boj proti terorismu, kdy lidi fakt umírají, s milostnou romancí z vejšky a ještě nápravou vztahů v léta rozhádané rodině, to si troufne jen málokdo. Tady si troufli a překvapený divák tak chvílemi sleduje masakr pod vedením vyšinutého teroristy a pak mírně humorně nadsazenou milostnou selanku, jak vystřiženou z Pomády. Ohnivé finále nepostrádalo napětí. Žalostné byly ženské herecké výkony, i když chápu, že je těžké něco hrát, když scénář hrdince předepisuje jen postávat před větrákem a s rozevlátými vlasy pózovat jak pro lechtivý katalog. ____ Je to těžký průměr a to i se započítáním scén, kdy Shahrukh Khan odněkud někoho vytahuje nebo na oplátku vytahují odněkud jeho. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (3)

  • V napínavé scéně v cca 52. minutě visí Laxman Sharma (Zayed Khan) ze střechy a přidržuje se jen okraje okapu. Na pomoc mu přispěchá major Ram Sharma (Shah Rukh Khan). Následují rychlé střihy – záběry snímané z několika kamer – na každém tom záběru má ale okap úplně jiný tvar. Je silně zdeformovaný, poté ohnutý a natržený, jen lehce poškozený, opět hodně poškozený, ale jinak, než na předešlém záběru. Na konci je při celkovém pohledu, a poté i z pohledu zdola, v pořádku. (lioncel)
  • Režisérka Farah Khan se díky tomuto filmu stala první ženou, která byla nominována na prestižní indickou cenu Filmfare Award za režii. (Niktorius)
  • Původní název filmu měl být „The Outsider“. (ČSFD)

Reklama

Reklama