Reklama

Reklama

6/64: Mama und Papa (Materialaktion Otto Mühl)

  • Rakousko 6/64 - Mama und Papa
všechny plakáty
Krátkometrážní
Rakousko, 1964, 4 min

Režie:

Kurt Kren

Hrají:

Otto Mühl

Recenze (17)

Galadriel odpad!

všechny recenze uživatele

Buď jsem divná já (a nedokážu rozeznat správný intelektuálně-mozaikovitě-drsné dílo, které vlastně ani není drsné, ale musí se správně pochopit), nebo je divný pan režisér (a k tomu názoru se silně přikláním :-)), ale tohle tedy opravdu ne. ()

woody 

všechny recenze uživatele

Ženská (alespoň myslím, že jde o ženskou) je politá červenou barvou (možná také krví), posypou ji moukou (možná také cukrem), ošklivá hlava (první mě napadlo, že je uřízlá) jí cucá bradavku (tu jsem poznal stoprocentně). Pak se píchá přes balón s peřím, který pak strčí do ucha (možná také do jeskyňky)... A neustále tam stříká něco bílého na na něčí prdel... ()

Radek99 odpad!

všechny recenze uživatele

Wow...porno pro epileptiky...no ale proč ne...vždyť i oni si zaslouží mít možnost dát průchod svým animálním pudům... :-) ()

Subjektiv odpad!

všechny recenze uživatele

Toto Krenovo dílo předznamenává rozpad tradiční nukleární rodiny. Nevnímatelně rychlé střídaní jednotlivých záběrů dokazuje, že v hektickém spěchu nejsme schopni vnímat své blízké, své protějšky. Žena v tomto filmu je nahá, je i krásná, a přece nás její míhání není sto vzrušit. Nedostatek času nás od našich milých odráží jako pružný balón. A když balón praskne, šok z náhlého přiblížení je destruktivní. Ani jídlo v záběru nevyvolává žádnou chuť, přesto ho konzumujeme v historii nevídané míře. Jsme jídlem doslova obklopeni. Nadbytek, který vede k rozkladu. Po zhlédnutí tohoto díla se dostaví zhnusení. A to je vlastně správně, protože nápravy stavu věcí nelze dosáhnout ve chvíli, kdy nás onen stav věcí nechává chladnými. Nesmíme se přebytkem vjemů nechat demoralizovat, nesmíme rezignovat. Právě to se stalo dvojici Krenových protagonistů v samém závěru filmu. Již nevzdorují, jen nehybně sedí. Ani rudá barva komunistické očišťujíící revoluce již jimi nedokáže pohnout. Jak krásně Kren vyjádřil posun od Marxe k Leninovi. Od teorie, že ke komunistické revoluci nejdřívě dojde v těch nejvypělejších kapitalistických zemích, k praxi, která uskutečnila onu revoluci v krajině industriálně zaostalé, carském Rusku. ()

novoten odpad!

všechny recenze uživatele

Žádám moc, když chci, aby čtyřminutový film měl alespoň trochu děj a pointu a nebyl to jen sled nechutných obrazů? ()

Dudek odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle mi připadá jako neuvěřitelná trapnárna. Kurt Kren se pokouší divákovi vnutit, že jeho dílko je geniální mozaikou, kterou pochopí pouze moudří, ale přitom předkládá neuvěřitelnou ptákovinu, která nevyjadřuje - snad krom nějakých pocitů - vůbec nic. ()

Gimp 

všechny recenze uživatele

Nějaké to píchání přes balón, rudé bradavky a oslizlé obličeje a hurá, je tady experimentální film. ()

Deimos odpad!

všechny recenze uživatele

YouTube/// Obsazení 1/10 Děj 1/10 Hudba 0/10 Efekty 2/10/// +někoho možná uspokojí sled nechutných obrazů -bez hudby, bez zvuku, bez děje, bez .../// To už mě víc vzruší jak si 2 důchodky povídají na ulici/// Celkem 9%/// ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Místy je to fakt šílená epileptická jízda. Ke spokojenosti už chybí jen nějaká ta zvuková stopa. Absence zvuku ( v tomhle případě ) podle mě zmenšuje zážitek z filmu. ()

dzej dzej 

všechny recenze uživatele

Vysokofrekvenční střih, repetice omezené skupiny několika záběrů na dané téma: ženské tělo jako objekt, jako malířské plátno, jako brána k životu. Inspirace akcemi Hermanna Nitsche, který často využíval krev, vnitřnosti, kusy zvířecích těl a jejich kofrontaci s nahým ženským tělem. ()

ledzepfan 

všechny recenze uživatele

Tvary, formy, struktury, konzistence a barvy chytlavě prostříhané do dynamického obrazu... Zásadní nedorozumění u podobných kousků spočívá v mylném přesvědčení, že umělecké dílo vytvořené na filmovém pásu musí být automaticky filmem (tozn, že musí mít děj, myšlenku, jistou formu atd..) ()

JohnMiller 

všechny recenze uživatele

No, čo čakáte od Rakúskeho akcionalizmu ? Nebodaj krémeše? Svojim spôsobom tradične nechutné. V zbesilom strihu sa na nahé telá muža aj ženy nalievajú a sypajú všemožné tekutiny a prášky. Zdá sa mi, že je to viac menej všetko potravinárske, respektíve jedlo čo po sebe rozotierajú. Pri konci akoby miesili cesto. Na ročník ´64 určite kontroverzné (možno by to bolo aj dneska) páčilo sa mi to. Takže asi nie som normálny. ()

DiegoC. 

všechny recenze uživatele

Keď sa tento dynamický mix nahých ženských tiel a kuchynských polotovarov začal, tak som mal chuť to hneď vypnúť. Možno som blázon, ale neskôr sa mi ten prevažne červený chaos začal páčiť. Najviac ma zaujal ten nápad z balónom. Aj napriek tomu len 2 hviezdičky (aj to s privratými očami). Tie zábery sa tam opakovali veľmi často. A tiež by nevadila nejaká myšlienka. ()

Reklama

Reklama