Obsahy(1)
Loïc je příležitostným prostitutem. Neřeší, zda tak činí pro zábavu, nebo pro peníze. Víkendy tráví s kamarádkou Marií, která mu svým ochranitelským a pečovatelským přístupem nahrazuje rodiče. Až setkání s jedním klientem, s nímž se zkontaktoval přes internet, začne Loïcův "pudový" přístup k životu měnit. Další běh událostí mu zprostředkuje cennou životní lekci, takže o sobě může prohlásit, že již není tím "hloupým chlapcem". Film švýcarského režiséra Lionela Baiera se snaží nezvyklými formálními postupy, jako je dělené plátno či subjektivní kamera, která nikdy neukáže jednu z vedlejších postav, přiblížit z reportážní blízkosti život "hloupého" chlapce. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (4)
Pro mě osobně poměrně nudný a patetický film, z jehož děje jsem v podstatě nic nepochopil. Můj němý úžas na počátku filmu byl vystřídán pocitem rozčarování a nakonec zakončen bolestí hlavy. Zřejmě pokus o filmový impresionismus. Kdybych si tak pamatoval, kdo mi tento film doporučil... ()
║Rozpočet CHF 500,000║Tržby USA $151,702║Tržby Celosvetovo $-║ ()
Film není zase tak špatný, jako někteří tady hodnotí. Ano, není to žádné terno, ale sympatický Pierre Chatagny ztvárňuje dobře dost složitý vývoj hlavního hrdiny … zvláštní způsob zpracování režisérem … a ten příjemný konec … 5555 ()
Ty čtyři hvězdičky nejsou úplně čisté, ale přeci jenom... Oceňuju obzvlášť režisérovu snahu experimentovat s obrazem a jeho členěním, neotřele vyprávět. Potěšil mě taky originální přístup k pomalu již omšelému tématu hledání sebe sama. Bavila mě i režisérova hra s divákem, který si musí spoustu věcí doplňovat a domýšlet sám. Do toho skvěle zakomponované útržky z různých děl Sergeje Rachmaninova, kterého mám hodně rád a několik precizních metafor, jenž baví a nezdržují (viz třeba soulož versus repetitivní pohyby jakéhosi stroje v továrně na děleném plátně). Suma sumárum, neotřelý a osobitý pohled na již tolikrát prezentované téma. ()
Galerie (7)
Photo © Vega Distribution
Reklama