Reklama

Reklama

Renesance

  • Česko Renaissance (festivalový název) (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Černobílý animovaný film, který bývá po vizuální stránce přirovnáván ke snímku Sin City – město hříchu, se odehrává v Paříži roku 2054. Ilona Tasujevová, mladá a talentovaná odbornice na genetiku, je unesena a nadnárodní společnost Avalon, pro kterou pracovala, ji chce za každou cenu dostat zpět. Případ dostane na starost důstojník Karas, kontroverzní policista a specialista na vyhledávání rukojmích. Ten se vydává po stopách zmizelé dívky do labyrintu velkoměsta. V průběhu vyšetřování je špehován a zastrašován, postupně mu umírají svědci a někdo se ho snaží zabít. Karas si přestává být jistý, kdo je vlastně objektem jeho pátrání: oběť, anděl, nebo monstrum? Vypátrání Ilony se pro něj stává otázkou života a smrti… „Paříž nám od začátku přišla jako samozřejmé dějiště příběhu i jako hlavní postava filmu. Chtěli jsme vytvořit fantastický obraz Paříže, který by byl tak silný jako Los Angles ve snímku Blade Runner,“ říkají tvůrci. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (367)

rawen 

všechny recenze uživatele

Vizuální styl ukradený Sin City, svět podezřele podobný tomu z Blade Runnera, příběh kompromisem mezi detektivkou, love story a akčním scifi. Když se to splácá dohromady, vypadne z toho sice slušná, ale nepříliš dotaženě působící záležitost. Typický eurobiják. 7/10 PS: největší slabinou je dozajista příběh, škoda, dalo se to uhníst nějak smysluplněji ()

klerik 

všechny recenze uživatele

GHOST IN THE SHELL+BLADE RUNNER Veľmi dobrá noir detektívka. Pôsobivá atmosféra, primerane nadupaná, ale aj citlivá hudba, dostatočne "hlboká" téma. Akcie je pomenej, ale je nádherná. Film nezachádza do filozofovania, ale pomerne dobre nadhadzuje zámienky na zamyslenie. Po dlhej dobe som sa nasýtil poriadnym sci-fi - rovnako ako pri A SCANNER DARKLY, lenže Francúzi viac brnkli na moju subjektívnu (noir) strunu, takže v tomto duely to vyhrala Renesancia. Inak vyzerá to, že najlepšie SF posledných rokov sú práve animované (ANIMATRIX, IMMORTAL, GITS 2, FF VII...), len tak ďalej. Všetci tu spomínajú SIN CITY, ale tento film ma k nemu asi tak blízko ako domáce video Paris Hilton k udeleniu Zlatej palmy. Ak sa dá film ešte k niečomu prirovnať tak k podobnej kriminálke DARK CITY... ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Po vizuální stránce je to naprostý skvost, který se ve mnoha případech vyrovná filmu Sin City. Ačkoliv chvílemi překvapí hrou stínů a barev. Je zajímavé sledovat, jak se autoři poprali s budoucností a pak s městem, kde se celý příběh odehrává, tedy v Paříži. Příde mi to sice trochu objektivní, ale proč by ne. Sice mi tam chybělo trochu více akce, jelikož průběh vcelku zajímavého příběhu je volný a nikam se nežene a tak chvílemi nutí diváka se nudit, ale věřím tomu, že se tento film mezi ostatními rozhodně bude vyjímat. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Nadupaný vizuál, ale bohužel je to celé poněkud 2D. Pardon, chtěl jsem říct ploché...až sterilní. Neříkám, že některá políčka bych si nedal zarámovat a některé scény nepoužíval jako spořič. A že bych si s radostí netrsnul v takovém klubu, na takovou muziku a s takovými roštěnkami;) Ale říkám, že originalitu nebo alespoň režijní talent nelze rovnocenně nahradit pouhými pěknými obrázky. Bylo to jako sledovat celovečerní Animatrix: Detective Story, ale bez jeho poutavosti, síly a hlavně bez film-noir:P Zato se sem nějak přimíchalo pár vychytávek z I, Robot a GITS...nejlépe asi citovat Cimrmana - nápad jistě dobrý...výsledky nebyly dobré. Škoda, potenciál rozhodně byl, aspoň do chvíle než se kluci z kdysi mocné franské říše rozhodli pro tak nanicovatý scénář. Otázkou je, zda bychom Renesanci takhle shazovali, kdyby senor Rodriguez nezfilmoval Sin City. Možná bychom odpustili to slabší, tedy prakticky všechno kromě obrazové kvality a stylu, podobně jako u Final Fantasy: Essence Of Life. Jenže jenže je pořád jen jenže...takže ode mě 60% a poznámka, že Daniel Craig je naprostá nula a že někdo, kdo neumí hrát ani když může uplatnit všechny výrazové prostředky (a tím nemyslím sval tady a pekáč buchet tamhle, dámy), by se neměl pokoušet hrát, když má k dispozici jen hlas. Moment, on vlastně neodehrál vůbec nic, tak na co si stěžuju?:) ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Kriminálny príbeh ozvláštnený zaujímavou vizuálnou stránkou, pri ktorej som si hovoril, ako by to super vyzeralo, ak by film nebol animovaný a čiernobiely. A to hlavne pri zobrazení Paríža blízkej budúcnosti. Snímok pripomína atmosférou Blade runner, pomalším tempom Immortel. Príbeh je zakončený celkom originálne, čo je po niektorých klišé (suspendovaný policajt,milostný pomer) príjemným prekvapením. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (11)

  • Režisér v podstatě "jen" rozvinul svůj úspěšný hraný kraťas Maaz, který byl počítačově kolorovaný a pojednával o muži ztraceném v podivném městě. (Siriuss)
  • Hrdina jezdí v „autě budoucnosti“, novém typu Citroënu, který pro snímek vymysleli sami designéři této firmy. Režisér chtěl původně použít jen vylepšený model Citroën DS. [Zdroj: Premiere] (vesper001)

Související novinky

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

16.08.2014

4 dny, 4 místa, 40 projekcí... Unikátní přehlídka noirových filmů, kterou letos hostí královský hrad Křivoklát, se nezadržitelně blíží! Druhý ročník festivalu, který se zaměřuje na inspirativní… (více)

Reklama

Reklama