Reklama

Reklama

Interview

  • USA Interview (více)
Trailer

Obsahy(1)

Hlavními hrdiny briskního konverzačního dramatu, které v roce 2007 režisérsky vysekla herecká hvězda amerického nezávislého filmu Steve Buscemi, jsou dva lidé, kteří by k sobě za normálních okolností pravděpodobně nikdy nenašli cestu. On je zatrpklý ostřílený novinář, který už si všechny kariérní vrcholy prožil, a proto nyní musí psát podřadné články o ještě podřadnějších tématech a lidech. Ona je pak mladá, půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která sice nic nedokázala, ale i tak se může vyhřívat pod paprsky slávy. A společně mají udělat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Jenže pak se mezi ně vkradou emoce, které původně rutinní džob kardinálně promění ve slovní zápas o nadvládu a vítězství v povrchním osobním klání, kde jde místo cti spíš jen o hrdost a uraženou pýchu. A čím více během večera napětí eskaluje, tím více si obě strany začínají uvědomovat, jak slepě jeden o druhém doposud přemýšleli. V remakeu slavného nizozemského dramatu z roku 2003 Interview podle van Gogha, mimochodem též uváděného na kanále Cinemax, excelují Steve Buscemi a stále nadějnější hollywoodská star Sienna Millerová. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (307)

Matty 

všechny recenze uživatele

Neznat Interview podle van Gogha, zábavná konverzační hra bez vítěze. Takto: nápadné a málokdy nápadité odkazy k originálu, k jeho tvůrci a zemi původu (ponechání jmen postav, náklaďák s nápisem Van Gogh Movers, televizní hlasatelka jménem Donna van Dam…) jenom zbytečně upozorňují na nepůvodnost díla a neschopnost přijít s něčím stejně jednoduchým a přitom originálním. A Katja Schuurman hrála Katju Schuurman lépe než Sienna Miller (možná proto, že hrála méně). 70% Zajímavé komentáře: Visáč, mm13, Lyncha ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

V životě si každý čas od času a někteří docela pravidelně nasazujeme masku a hrajeme své role. Tenhle film je o střetnutí dvou hráčů, novináře a mladé herečky, kteří se snaží hrát své role a uhrát co nejlepší výsledek. Interview je film, který patrně má divadelní předobraz, protože celá zápletka je ideálně vystavěna pro divadelní prkna. Jestli stojí za to Interview vidět, pak je to díky obsazení, protože Sienna Miller i Steve Buscemi se hodí do svých rolí jak typově, tak svým výkonem a propůjčují celé zápletce relativní hodnověrnost, protože scénář té hodnověrnosti zrovna moc nenabízí. Je to příliš vykonstruované a jednání obou aktérů jsou afektovaná a jejich strategie překombinovaná. Už jen to, jakým způsobem se novinář dostane do bytu nedostupné hvězdičky, moc spoléhá na scénáristický konstrukt, protože v reálném životě by ona nabídka nepřišla. Celé je to prostě hříčka s vyšperkovanými dialogy, která je vystavěná na efekt pro oko a ucho diváka, než jako příběh z reálného života. Celkový dojem: 60 %. ()

Reklama

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Cca po 2 letech od zhlédnutí holandského originálu jsem se konečně dostal také k remaku. A popravdě řečeno se mi Buscemiho verze líbila o něco málo více. Možná je to právě samotným Stevem, který mi ve své roli přijde perfektní, a tak nějak sympatičtější než jeho předchůdce (Sienna Miller v mých očích uhrála s Katjou Schuurman zhruba plichtu). Ale změnila se i atmosféra snímku. Holandský originál je tvrdší, syrovější; tím rozhodně nechci říct, že by Interview byl čajíček, to určitě ne, ale tak nějak se na něj líp koukalo, víc než mrazilo to v něm jiskřilo a celkově byl film více civilnějším. Oproti předchůdci dávám půl hvězdy nahoru. ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Uživ.Renton to napsal zcela výstižně. Nezbývá než dodat...AMEN. Povrchní pasáže se tu jak na běžícím páse střídají s velmi intimními, ústřední duo podává civilní nenucené výkony, „konverzačky“ mám hodně v oblibě, stejně jako S. Buscemiho a S. Miller. Tak proč to 3,5* ohodnocení? Protože SCÉNÁŘ. Steve, velká škoda, zde to chtělo zapracovat, zvlášť když se jedná o remake. 70% s dovětkem, že jde o těžce nevyvážené dílko. Jsou zde působivé pasáže (za 90%), v kontrastu s tím (dvojnásob zamrzí) „vata“ (za 40%). Přičemž, na vině nejsou samotní herci, ale ten zpropadený scénář....velká škoda. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Novinář, bývalý válečný zpravodaj, dnes zaměřený na politiku, má udělat rozhovor s průměrnou herečkou, známou svými výstřelky, aniž by viděl jediný její film, tedy jeden vlastně ano, omylem („Viděl jsem ho v letadle. Moc si ho nepamatuju. Většinu času jsem měl vypnutý zvuk. A pořád jsem si přál, aby to letadlo spadlo.“). Její prací opovrhuje, ona zase nedbá dochvilnosti a vrací mu stejnou mincí. Ani jeden není schopen vzít vážně svět toho druhého. Jako dva kohouti v souboji čistě konverzačním se ocitají v jejím bytě, kde rozhovory o ničem a o všem získávají konečně na síle – předešlé situace se ale stále vrací, tu má navrch on, pak zase ona, jsme jako v začarovaném kruhu, ve kterém hraje hlavní prim „hra“. Ale je to moc příjemná hra, ve které za přítomnosti štěkajícího telefonu padne láhev skotské, lajna koksu a řada nejniternějších tajemství. A nebo také ne!?! Je s povzdechem, že dialogy i situace jsou občas (přiznejme si) minimálně nevěrohodné, že zpochybňují celou myšlenku. Naštěstí je tu autentická kamera, která podtrhuje minimalistické uchopení celé látky a zvláštní chemie mezi oběma představiteli, jenž se permanentně pohybují v mezích sexuálního jiskření a absolutního opovržení. Hudební motivy pak přicházejí v pravou chvíli, jakoby dávaly hrdinům prostor si vydechnout. Skladbu Love Gets In The Way (Dayna Kurtz) jsem si musel hned sehnat. Prakticky po celý „filmový život“ neselhávající Steve Buscemi je ale stále lepší herec než režisér (zde i scénárista) a jeho okoralý a vyhořelý cynik zanechá nejednu vzpomínku a koneckonců i nepřehlédnutelně půvabná Sienna Miller dokazuje, že v ní roste zajímavá směsice hereckého nadání. Základ to mělo znamenitý, ten se jen průběhem děje mírně převařil, tu a tam připekl. Rozhodně tu ale platí – v jednoduchosti je (pořád) síla. Mimochodem, komorní Interview je prvním článkem zamýšlené trilogie. *** až ****, tak si vyberte!! ()

Galerie (16)

Zajímavosti (8)

  • Theo van Gogh, režisér původní předlohy z roku 2003, je muž na fotografii, kterou si prohlíží Pierre v apartmánu Katji. Spolu s ním je na fotce i Katja Schuurman, která hrála hlavní ženskou roli v nizozemském originálu. (don corleone)
  • Katja Schuurman se ve filmu mihne jako žena, která vystoupí z taxíku skoro na konci filmu a málem vrazí do Pierra. (don corleone)

Související novinky

Všechny cesty vedou do Varů

Všechny cesty vedou do Varů

29.04.2007

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary svůj 42. ročník odstartuje již 29. června a tedy by bylo na místě trochu poodhalit program nejprestižnější české filmové události. Předběžná filmová nabídka… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno