Režie:
David AyerKamera:
Gabriel BeristainHudba:
Graeme RevellHrají:
Keanu Reeves, Forest Whitaker, Hugh Laurie, Chris Evans, Cedric the Entertainer, Jay Mohr, Terry Crews, Naomie Harris, Common, The Game, Martha Higareda (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Tom Ludlow, detektiv mravnostního oddělení, dopadne korejské pedofily a osvobodí unesené nezletilé dívky. Díky tomu je jeho šéf Wander povýšen, což kapitán pro vnitřní záležitosti policie James Biggs nenese dobře. Okamžitě se pouští do vyšetřování Tomova zásahu. Vypadá to, že Biggse na Toma poslal jeho bývalý parťák Washington, s kterým se Tom rozešel ve zlém. Šéf Wander však za Tomem stojí, je rozhodnutý ho z maléru dostat. Tom ale nejedná pokaždé jen tak, jak nařizují předpisy, umí své pozice zneužít a v tom je problém. Tom si to chce s Washingtonem vyříkat, proto ho sleduje. Muž vstoupí do obchodu, jenže ten zrovna v tu chvíli přepadnou dva ozbrojení muži. Tom se snaží Washingtona přesvědčit, že hrozí nebezpečí, ale ten si myslí, že ho chce Tom zabít. Nastane pravá řež a Washington je při nastalé přestřelce zabit. Na první pohled to na všechny působí jako vyřizování osobních účtů a bohužel to tak vypadá i podle záběrů z bezpečnostních kamer. Šéf chce celou záležitost zamést pod stůl a poradí Tomovi, aby záznam ukradl. Problém se díky tomu sice podaří vyžehlit, nicméně Tom je pro jistotu uklizen na administrativní oddělení stížností... (TV Nova)
(více)Videa (3)
Recenze (745)
David Ayer nám jako režisér po Drsných Časech naservíroval další skvělý kousek, kterým si mě opět získal. Herecky na vysoké úrovni, Keanu Reeves dlouho takhle nezářil a podle mě si roli drsného agresivního policisty pořádně užíval. Forest Whitaker jako obvykle bez chyby a mezi dalšími zářil i seriálový Dr.House – Hugh Laurie. Příběh má hodně podobný styl jako Training Day, který mám dost v oblibě a je patřičně drsný, nekompromisní a dobře promyšlený, povedené dialogy a v neposlední řadě dobrý scénář, který dává možnost sžít se pořádně s filmem a sledovat se zatajeným dechem každé vyšetřovaní a každou akci. Další co bych vyzdvihl je dobrý soundtrack, který mě jako zastánce Hip-Hopu velice potěšil i když na něm měl z větší části zásluhu ne moc oblíbený The Game, ještě že v samotném filmu nedostal moc prostoru, takže nemohl nic zkazit. 9/10* ()
Zklamání. Předvídatelný děj bez jakéhokoliv zapamatovatelného momentu a také prapodivné herecké výkony. Dokonce i ten Whitaker mi nějak nesednul. No a jediný opravdový klad - Hugh Laurie, si to svoje odbyl za jeden natáčecí den... Street king nemají co nabídnout. Vůbec nic. I ta relativně slušná atmosféra je zabitá naprosto průměrným vizuálem... ()
Keanu Reeves coby oprstýnkovanej policejní drsňak Tommy Ludlow, co ráno po zazvonění budíku hnedle kontroluje pistoli, aby mohl dopadnout (lépe zastřelit) další grázly, co se prohání po losangeleských ulicích. David Ayer, sic jde ruku v ruce s moderními trendy, mu nabízí jen velmi tradiční děj o morálce v policejním světě a mě už zrovna nebavilo poslouchat tuhle lehce obehranou písničku. Těžkotonážní policejní buldoci se s ničím nepářou, přičemž nekompromisní Reeves je nejvýraznějším architektem nočních jatek. A sic to není žádný svatoušek, má tu smůlu, že stojí na špatném konci spletitého korupčního provazu. Tvůrci nabídnou několik skvostných akčních scén, žádné berličky a kravinky, prostě jen vystřílený zásobník a zkrvavený grázl padající k zemi. Ano, je pravda, že mě David Ayer před třemi lety neuspokojil svými Harsh Times, kde se rovněž snažil být za každou cenu ultradrsnej a vulgární, ale v tomhle případě po druhém zhlédnutí nakonec čtvrtou hvězdu střelím. Už jen proto, jak tvůrci tyhle špinavé ulice znají, má to specifickou atmosféru, má to „osobní kouzlo“. Ale samozřejmě Michael Mann je Michael Mann!! ()
Nekompromisní akce, kladní drsňáci a záporní kamarádi s přetvářkou, to mi vždycky sedělo a sedět bude. Ať už Keanu s trpitelským výrazem vzpomíná na trauma z minulosti, krabatí čelo při přemýšlení nad zvyšujícím se počtem mrtvol nebo prostě jenom nasadí výraz "sáhněte na mě a nemáte ruku", vytáhne bouchačku a jde po všech, kteří se mu nelíbí, nestačím se divit a jenom smekám před tím, že se tahle svižná a přitom značně překombinovaná krvavá korupční aférka nestíhá zadrhnout. 90% ()
"Jsme policie. Můžem si dělat, co sakra chceme. Nesejde na tom, co se opravdu stalo, ale jak to sepíšem." - "A co pravda?" - "Co s ní?" L.A. Přísně tajné se potkává s Training Day. Ellroyova předloha v Ayerově režii rovná se scenáristicky i režijně nepřekvapivý, ale krásně plnotučný žánrový kousek (za směšných 20 mega) ze současného L.A. o zkorumpovaných fízlech s vlastní morálkou i způsobem nastolovaní spravedlnosti/řešení případů. S výborným Reevesem v roli poldy, co rád střílí lumpy. ()
Galerie (20)
Zajímavosti (20)
- Filmová hudba byla nahrána v pražském Rudolfinu. (bearmeedek)
- V rôznych etapách predprodukcie boli priraďovaní k režisérskej stoličke Spike Lee, David Fincher, Erik Van Looy a Oliver Stone. (ladko)
- Tržby ze severoamerických kin byly 26,4 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 66,5 mil. (NIRO)
Reklama