Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Naprosto pravidelně se tu setkávám s průměrným, až podprůměrným hodnocením sci-fi filmů, který si pro nás Francie, snad, rok co rok chystá. Chrysalis určitě není špatný film. Jenže je hodnocenej dle mého tak průměrně, protože představuje těžko pochopitelnej příběh normální, běžnou formou, která možná nikoho nezaujme, ale přesto všecko se snaží stylově být na úrovni. Tak to u těhlech filmů bývá. Jakmile film nepochopí, okamžitě ho zatracují a to i přesto, že technicky zase tak špatně nevyzní. Pořád mu ale chybí něco, čím by dokázal film šokovat a to je asi největší problém současných sci-fi filmů. Pořád je ale Chrysalis film, který se dá v klidu dokoukat a sci-fi žánru ostudu neudělá. ()

fefee 

všechny recenze uživatele

Pútavé sterilné sci-fi s dobrým nápadom nešťastne odpútava od pozornosti práve takmer nulová akčnosť, malá záživnosť hlavných postáv a totálne nevyužitý potenciál scénara. Veľká škoda toho nevyužitého nápadu ktorého iba občasná štýlová hudba nezanecháva ten dravý, tajomný a brutálny pocit temného sci-fi thrilleru. Slabý podpriemer. (2,5*) ()

Reklama

Terva 

všechny recenze uživatele

Ponuré, modrobílé kriminální sci - fi z divným hudebním doprovodem z líně se vlečícím dějem a divnými herci. Po půl hodině sledování filmu jsem nechápal o co běží a co tím režisér chtěl říci. Pěkný souboj nám předvede Dimitri ( Alain Figlan ) a David ( Albert Duponte ) asi v polovině snímku, což je sice chválihodné, že se v tom filmu taky něco děje, leč divák stále neví, co se to vlastně děje a přichází tak o možnost vybrat si svého hrdinu. Komu vlastně fandit ? Okolo šedesáté minuty mě zaujala jedna věc. Kamera zde vertikálně projíždí patra nemocnice a pak se horizontálně pohybuje po silnici. Pěkné. A když připočtu podařený hudební doprovod ( což je ve filmu vyjímka ), možná bych dal i více hvězd. Ale stále je to velká nuda. Sice pak zjistíme, o co běží a co je to Chrysalis, ale to už je velice pozdě. ()

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Vizuálně precizní podívaná z blízké budoucnosti, které bohužel ale chybí propracovanější scénář a hlavně má strašně předvídatelný závěr. Přijde mi to jako hrozná škoda a nevyužitá šance, protože i herecké obsazení je příjemné a na hlavní myšlenku by se dalo nabalit takových nápadů, že bysme zůstali sedět s otevřenou pusou. Bohužel se tak nestalo a prázdnota příběhu dělá film navíc strašně nudným a ještě že má jen 90 minut.. V každém případě jde alespoň o příjemný příslib do budoucna, že i v Evropě by se daly točit zajímavé sci-fi filmy... 50% ()

klerik 

všechny recenze uživatele

RENESANCIA+CYPHER Toto je presne ten typ filmov, ktorý ma vie dostať aj keď nemá najoriginálnejší scenár. Je to hlavne o tom citlivom prístupe, o atmosfére. Detektív zo starej školy, blízka budúcnosť, nádherná vizuálna stránka. Francúzi podobne bodovali už pri IMMORTAL a aj tentoraz trafili moju strunu, ktorá nie a nie zaznieť pri všeobecne uznávyných moderných sci-fi typu MATRIX či JA, ROBOT. Ak sa vám páčil spôsob, akým bola natočená GATTACA, toto by mohol byť film presne pre vás... ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama