Režie:
Radim ŠpačekScénář:
Ondřej ŠtindlKamera:
Jaromír KačerHrají:
Vladimír Polívka, Johana Matoušková, Jan Cina, Robert Nebřenský, Jiří Štrébl, Jakub Gogál, Ivan Romančík st., Ondřej Malý, Taťjana Medvecká, Martina Černá (více)Obsahy(2)
Drama o lásce, ztrátě a pomstě. Dvěma devatenáctiletým klukům Adamovi (Vladimír Polívka) a Markovi (Jan Cina) je jejich rodiště těsné, zároveň ale moc nevědí, co si se svými životy počít. V tu chvíli do jejich světa vstupuje dcera místního prominenta Anna (Johana Matoušková) a vnáší do něj tajemství, napětí a touhu. Zdánlivě nudné a usedlé město před nimi začíná odhalovat temné spodní proudy. Annin otec má navíc k dceři velmi ochranitelský vztah, a když se trojice zaplete do konfliktu ústícího v krvavou rvačku, usoudí, že přátelství jeho dcery s Adamem a Markem může být nebezpečné... Místa jsou novým projektem tvůrců nejlepšího filmu roku 2010 Pouta. Děj se odehrává v 90. letech na malém městě, kde nelze dělat nic, ale zároveň i tak trochu všechno. (CinemArt)
(více)Videa (15)
Recenze (92)
Nejvyčerpávající film. Film s nejsardoničtějšími dialogy. Nejkomičtější scénář k filmu. Nejnevěrohodnější herci... A tak dále. Český lev by mohl z fleku uvést desítku nových, negativistických kategorií. Místa by válela. Je mi to líto a jsem smutný. To je teda kabaret, todlecto! Ehm. ()
Tohle je ten typ filmu, kde mohli pro mě za mě umřít úplně všichni, bylo by mi to buřt. Nebylo to chytrý, nebylo to vtipný, nebylo to hezký, nebylo to důležitý, nebylo to přesvědčivý, nebylo to zdařilý ani technicky, bylo to jednoduše ku hovnu. Kdo dá na něco takovýho peníze? Příště je pošlete mně, uděláte líp- vážně. ()
Zevlování přítomností vstříc mlhavé minulosti a ubohé budoucnosti.. Místa se úzkostlivě snaží něco sdělit, naladit vás na pocitovou vlnu, ale kvůli neuvěřitelným postavám pronášejícím uměle působící fráze mají jen pramalou naději. Snad jen vzácné jednotlivosti (trio v rozhlasovém studiu) či vypůjčené věcí (mazaný twist) vnesly něco bez statusu prchavosti.. ()
Devadesátky non plus ultra s atmosférou tak trefnou až to bolí, člověku je hned líp u srdce že se nenarodil o deset let dřív, a že z těch maloměstských peklovidlákovů vypadl hned jak to šlo. I když i tak si toho melancholického bloumání po opuštěných továrnách a kostelích (tomu se moderně prý říká urbex), a postpunku vůkol všude, užil i tak dosytosti - Špaček vnímá svět očima Adama úplně stejně jako já, a je to dobré, moc dobré... kdyby mu jen to (zdánlivě) bezpříběhové křesání jisker života na hromadách bahna vydrželo až do konce. Jenže on musí ten zpočátku jen lehce nakopnutý motiv porevolučního rychlopodnikatele rozjet bezmála do tvrdé mafiánky, a to už mu zdaleka tak moc žrát nejde. 8/10 Btw postsynchrony a díky nim i půlka dialogů jsou úplně na pěst. ()
Tygr, pan Estébák ani docent Motyka své pruhy nemění... Jednoho pak nepřekvapí, že se historie opakuje... na stejných místech. Možná jen lehce nedochucený "termix" s jemně vymňouklou poslední přílohou... Nicméně, jste-li při chuti, rozdíl je rozhodně snesitelný. Dokonce mnohem snesitelnější, než obvykle bývají... třeba taková vajíčka. ()
Galerie (44)
Zajímavosti (4)
- Taneční scéna ve filmu odkazuje na tanec Vincenta Vegy (John Travolta) s Miou Wallacovou (Uma Thurman) ve filmu Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1997). (Copcorn)
- Příběh se odehrává v lokalitě Černá skála, která však ve skutečnosti neexistuje. (Terva)
- Natáčení probíhalo v Ústí nad Labem, Litoměřicích a Praze. (Terva)
Reklama