Reklama

Reklama

Země se stala terčem invaze neviditelných mimozemšťanů a lidstvo jejich hostiteli. Mimozemské Duše vytlačí tu lidskou a převezmou kontrolu nad jejich tělem. Melanie je jedna z posledních lidských bytostí, která je vetřelci nedotčena. Po jedné z honiček se ale dostane do zajetí a je přesvědčena, že to znamená její konec. Do její mysli pronikne Duše jménem Poutnice. Ta pátrá v Melaniiných myšlenkách a doufá, že se dopracuje až k příčinám přetrvávajícího odporu, který jim lidé kladou. Je ale zavalena záplavou vzpomínek a silných emocí, jimž vévodí láska. Poutnice není schopna vysvobodit se z tužeb Melaniina těla. Síly, které jdou mimo ně, nakonec promění Poutnici a Melanii v nedobrovolné spojence. (TV Nova)

(více)

Videa (35)

Trailer 2

Recenze (679)

Faidra 

všechny recenze uživatele

Když mi bylo souzeno dožít se toho, že lidé prchají před socialismem do Ruska, tak jsem se nevyhnutelně musela dožít i koktejlu Invaze lupičů těl a Stmívání. Hostitel parazitické neDuše paní Mejerové Andrew Niccol se naštěstí nevzdal bez lítého boje a díky němu je výsledkem jenom přiblblost místo meziplanetární katastrofy... ()

eLeR 

všechny recenze uživatele

Že to bola kravina pre násťročné sa tu rozpisovať nebudem. Ja som tú kravinu aj čítala, lebo však bola zadarmo v knižnici. Pozitívne bolo to, že sa to celkom držalo knihy, ostatné stálo za prd ... hrozné herecké výkony (predovšetkým malý Jamie) a výber herečky na konci, t. j. E. Browning som nepochopila ... a zabudla som, miestami výborná muzika. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

Nápad s dvěma ženami v jednom těle by se jistě dal využít k srdceryvnému (bez ironie) vyprávění o tom, jak těžké je pro dospívající dívku být sama sebou, nelpět na povrchu a věřit svým pocitům. Nestalo se. Co se stalo, je kýčovitá, trapně doslovná vykrádačka novohollywoodského dramatu Wanda a zároveň výstižný produkt společnosti spektáklu, v němž musí být pro potěchu oka vizualizovaná i duše. Hrdinka Hostitele (neměla by to být spíše Hostitelka?) po většinu podivuhodně nedramatického filmu putuje svým vnitřním světem, přičemž s orientací jí vzhledem k emocionální labilitě musí pomáhat „racionální“ mužské postavy. Nevadilo by, jak málo se toho ve filmu za dvě hodiny přihodí („ženská“ neakčnost by naopak mohla sloužit za důkaz ideologické podvratnosti), kdyby jeho myšlenkové podloží nebylo tak blboučké. Úzkosti postmoderní společnosti (strach z přistěhovalců, potřeba návratu k jednoduchosti westernových mýtů, emocionální odtažitost přetechnologizovaného světa, útěk od globálního k lokálnímu) jsou nejenže prezentovány v midcultovém balení bez jakékoli znepokojivosti (když se objeví krev, je to malý svátek), ale navíc nám tvůrci hnedle nabízejí pohádkově banální řešení, která jen podporují falešnou iluzi, že vlastně není důvod k obavám a postačí, když se všichni budeme milovat a množit. Na každý z nemnoha kladů (pár působivých záběrů, náznak vizuálního konceptu, doktor s vizáží Obamy) připadá minimálně pětinásobné množství důvodů, proč se tomuhle urážlivě zploštělému příběhu o citové rozpolcenosti mladistvých raději vyhnout (robotické herectví nejen mimozemšťanů, ale i pozemšťanů, žádná gradace, žádné napětí, několik konců a hlavně neodbytný pocit, že se někdo snaží udělat z komára sakra velkého velblouda). Apendix: Fanynky a fanoušci Twilightu nechť můj komentář a hodnocení klidně ignorují. 30% ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Silně věřím, že knížka bude obdobnej paskvil jako ta druhá, slavnější břečka od Meyerové, ale můj milovaný Niccol prostě umí (Simone, In Time a Obchodník se smrtí jsou filmy, které jsem viděla nesčetněkrát) a ač jsem se obávala, natrhl mi obě zorničky i s The Host (až mi z toho málem zmodraly). Tahle báchorka o soužití a nesoužití mimozemšťánků s lidma mě setsakramentsky chytla (ačkoli ve mně se člověk nevyzná, líbilo se mi i Bojiště země s Travoltou), sem tam nějakej blábol se dal krásně přejít, jelikož zbytek prostě bavil, Diane Kruger nešlo nefandit, i když byla za svini a cameo Emily Browning se mnou cuklo jak neočekávanej orgasmus. Přiblble se usmívám ještě dvacet minut po dokoukání. 80% ()

kingik 

všechny recenze uživatele

S hostiteli je život krásnější, plnohodnotnější a zamilovanější. Lidstvo se ocitlo na pokraji vyhynutí. Melanie Stryder je jedna z mála posledních, která se odmítala podrobit, a tak jí byl do těla vpraven mimozemský cizopasný druh. Od neinfikovaného člověka se dá na první pohled ten s implantátem rozeznat jen podle nápadného zabarvení duhovky. Melanii však zůstaly ještě její vzpomínky a své duše i těla se odmítá vzdát, i přesto, že se v jejím těle usídlila Duše jménem Poutnice, z nichž se nečekaně stanou spojenkyně. Když se jí z laxně hlídaného komplexu podaří utéct, vydá se za svými příbuznými do pouště a také za svým milovaným Jaredem, kterého si pamatuje už jen z kratičkých útržků vzpomínek, ale všichni k ní nemají důvěru. Mají se totiž před nevítaným mimozemským parazitem na pozoru, svoji komunitu si pečlivě střeží a bojí se případného vyzrazení nemilosrdné Pátračce, která už slídí kolem, a má metody, jak si podmanit lidský druh. Naštěstí se další Twilligt nekonal, ale podle zmateného psaní autorky ságy Stephenie Meyer zase až tak vyhráno není, přestože tento film je snesitelnější. No, neradujte se předčasně, je to taky ultra banalita v podobě sladce tekoucí "limonádky", která scifi žánr nijak neobohatí. Předně myšlenka hostitele je málo propracovaná a poměrně nedomyšlená. Film se dal přežít jen, že si ho do parády vzal Andrew Niccol, který zřejmě podnikl určitá opatření, možná i úpravy, aby film nebyl úplně debilní. I tak se divím, že Niccol, jinak tvůrce sofistikovaných scifi, zrovna projevil zájem o zcela naivní látku, ačkoliv jistý potenciál tady je. A Niccol z toho neudělal film plný zoufalých a neposlouchatelných dialogů, ale scifi až s téměř s filosofickým rozměrem, co nevyzní právě pro ten nastrčený milostný motiv, který připomíná nejhorší díla Rosemundy Pilcher. Slušná technická stránka se ukáže v nemnoha akčních scénách, mimozemský druh však působí jako by už na něj nezbyl rozpočet, a ani žádná maskérská preciznost se nekonala, když se infikovaný jedinec odbyl jen barevnými kontaktními čočkami. Film se na dvouhodinovou minutáž dokonce i často vlekl, většinu času se totiž děj odehrával v jeskynních prostorech, kde se prakticky nic nedělo. Jen scény mimo jeskyně měly drajv. Jinak nutno dodat, že ten, kdo ve filmu pochopí úplně všechno, je génius. Pravda, Niccol to mohl víc rozjet a rozparádit, ale celkově jsem čekal větší pohromu. A ze Saoirse Ronan se vyloupla docela hezká holka, tedy vzhledem k tomu, jaká šeredka to dřív byla. 60% ()

Galerie (86)

Zajímavosti (17)

  • Po uvedení filmu do kin přišla autorka knižní předlohy Stephenie Meyer s tím, že píše pokračování a přemýšlí, že by napsala i třetí díl. (kklepkaa)
  • Film se natáčel v Louisaně v Novém Mexiku. (Fevas)

Související novinky

Další adaptace knihy pro mládež na cestě

Další adaptace knihy pro mládež na cestě

03.08.2014

S adaptacemi knih s dospívajícími teenagery, především dívkami, se v poslední době v Hollywoodu roztrhl pytel. Máme tu ságu Hunger Games, nedávno se rozjela další velká a nákladná série začínající… (více)

Po Divergent přijde Insurgent

Po Divergent přijde Insurgent

13.02.2014

Stmívání odstartovalo fenomén knižních adaptací pro mladistvé, které se pokouší nasbírat divačky přes odvážnou hlavní hrdinku a nadpřirozený koncept. Ve šlépějích Twilight ságy se snažily kráčet… (více)

Režisér pro Padesát odstínů šedé?

Režisér pro Padesát odstínů šedé?

13.05.2013

A dohady pokračují. Tentokrát ale zdrojem není bulvár, nýbrž uznávaný The Hollywood Reporter. Několik různých zdrojů pro magazín potvrdilo, že hlavním kandidátem je Joe Wright. Dává to smysl hned ze… (více)

Další těla pod Neesonovy náhrobky

Další těla pod Neesonovy náhrobky

19.02.2013

Březnový start natáčení se blíží a krimi-thriller A Walk Among the Tombstones rychle nabírá obsazení. Ale nejdříve stručně o projektu: film je adaptací jednoho ze sedmnácti románů, které uznávaný… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno