Reklama

Reklama

Lane je mladá začínající novinářka a jejím snem, kromě touhy napsat článek, který by otiskl časopis Cosmopolitan, je najít dokonalého muže. Takového, co by splňoval desetibodový seznam předností, který sestavila na základě svých představ, většinou formovaných Cosmopolitanem a romantickými filmy. Kamarádka Joanne se jednoho dne postará alespoň o naději na splnění druhého snu, když jí domluví pohovor u šéfredaktorky Cosmopolitanu Kate Whiteové. Ta sice dívku u pohovoru elegantně odmítne, ale při loučení mluví o tom, jak těžce se hledá ideální muž, a Lana dostane nápad, který šéfredaktorku zaujme natolik, že jí přece jen šanci dá. Má se vetřít do nějaké velké obchodní společnosti a mezi muži v oblecích najít dokonalého muže pro lásku. Nastoupí jako asistentka u společnosti Thompson a Fulworth. Je okouzlena množstvím mužů, kteří tu pracují. Zdá se, že najít mezi nimi toho pravého by nemusel být problém. Ve stejnou dobu se Lane seznamuje s pohledným a zábavným producentem Liamem, který splňuje všechny body jejího seznamu. Je jím tak okouzlená, že hledat ideálního muže u Thompsona a Fulwortha je to poslední, co by teď chtěla dělat. Protože se snaží tento úkol skloubit se zaujetím pro Liama, je každým dnem jasnější, že si zadělává na velký průšvih. (TV Nova)

(více)

Recenze (93)

kocik1 

všechny recenze uživatele

Tak tohle by měli povinně pouštět manažerům v korporátních firmách, aby si uvědomili, že zaměstnance je třeba příliš nepřeplácet, když jejich práci klidně zastane kdejaká blbka za pomoci barevných grafíků stažených někde na obrázky google. Z tohohle úhlu pohledu je pak řemeslně dobře zvládnutá filmová stránka, lehkost a občasný vtip jen mrháním peněz, protože příběh sám je blbost na entou. ()

Macias 

všechny recenze uživatele

Opravdu nemůžu jinak!!! Film je něco jako prequel k Sexu ve městě.... U romantických komedií snesu hodně, mám je rád, ale tomuhle se fakt nedalo věřit. Žádná chemie, dva jiní lidé, kvalifikovaná práce kterou nekvalifikovaná holka zvládá levou zadní, Cosmo a k tomu je hlavní hrdinka Lane, Vypatlaná dilina!!! Neeeeee.... ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Taková miloučká naivní pohádka o tom, jak je život na Manhattanu vlastně krásný. 1) Poněkud prostomyslné pracovníky Finance Company předčí jen lehkomyslná šéfka Cosmopolitanu, nabízející nové adeptce titulní stránku. Kdyby jim do toho sladce zpíval Karel Gott, bylo by vymalováno. 2) 23letá Hilary Duffová (hlavní postava Lane) je příjemná kočička a mimochodem taky zpěvačka. 3) 28letý Matt Dallas (sladký Seth, který to umí s kopírkou) tři roky po uvedení filmu udělal svůj coming out a ohlásil zasnoubení s hudebním producentem Blue Hamiltonem (pracoval s Justinem Bieberem). 4) Milovníkům pěkných samečků dále film nabízí 30letého Chrise Carmacka (hnědovlasý lovec dívek Liam, do něhož se Lane zakoukala), 32letého Michaela McMilliana (šéf oddělení Tom) anebo 31letého Lyle Brocata (Liamův parťák - číšník). ()

Maica 

všechny recenze uživatele

Byla to blbost. Nechápu, co všichni ti muži viděli na Hilary Duff a co její "hrdinka" viděla na číšníkovi. A taky by mě zajímalo, co věčně dělala v práci tak dlouho do noci, chudinka, nikdy jsem neviděla, že by pracovala. Mělo to pár světlých chvil, škoda, že tak málo. Škoda, že nejde hodnotit 1,5*. ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Opäť raz zopakujem, ze romantické filmy s debilnou zápletkou fungujú len občas. Mám na mysli AKO PRÍSŤ O MUŽA ZA 10 DNÍ (poprípade NÁVRH). Príbeh o hľadaní lásky (skvelý názov) je plný klišé a i keď ide o nekonfliktný "nedeľný" film a Hilary to fakt sekne, je tento filmík prázdny a pramálo niečim výnimočný... ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Premiéru filmu, která proběhla na stanici ABC Family 18. dubna, sledovalo ohromných 2 346 000 diváků. (maluti)
  • Ve scéně, kdy Lane (Hilary Duff) ukazuje Joanne (Amanda Walsh) v pokoji plakáty Cosmopolitanu, můžeme si všimnout, že na jednom je i titulní stránka s Ashley Tisdale. (maluti)
  • Komedie vznikla podle knihy "Diary of a Working Girl", kterou napsala Daniella Brodsky. (maluti)

Reklama

Reklama