Reklama

Reklama

Zapni a jeď

  • Německo Strom im Tank - Wo bleibt das Elektroauto? (více)

Obsahy(1)

Elektromobily už nejsou jen auta budoucnosti. Tesla Roadster jezdí jako Porsche, ale jezdí na elektřinu z obyčejné zásuvky. Nabití baterie na 350 km stojí jen devět Euro. Takového modely jsou zároveň nadějí i potenciální zhoubou tradičního automobilového průmyslu. Proč si velké automobilky dávají načas s automobilem na alternativní pohon? Jaký pohon má největší naději? Jak budeme v budoucnu tankovat, nebo doplňovat energii pro naše miláčky? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (8)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Povinnosť pre vášnivých vodičov, z ktorých určite mnohí nechápu, prečo nie je elektro priemysel v tomto odvetví rozšírený tak, ako by sa patrilo. Z tohto dokumentu sa to dozvedia. A nie je to iba ziskuchtivosťou automobiliek, postaviť nabíjacie pumpy, zmeniť komplet vybavenie výrobných haly a zahodiť storočie jednostranného vývoja nie je len tak. To bude chcieť mnoho eurofondov. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Automobily nemám rád benzínové ani elektrické. Navíc je dnes dokument trochu zastaralý. Když budou automobily nezávislé na ropě, co budou dělat chudáci Arabové , kteří žijí léta z politiky "ropa za obilí" . Na druhou stranu to ušetří víc CO2 než elektromobily samotné, protože se přestanou tak bezuzdně množit. ()

becki_tu 

všechny recenze uživatele

Shrnout historii a vývoj elektromobilů do 50 minut je opravdu těžké. Ale i tak byly vytyčeny důležité milníky (začátky elektromobilů, EV1, Volt) a zazněly zajímavé argumenty proč se v současnosti věnovat právě vývoji elektromobilů. Naštěstí tvůrci nezapomněli zmínit i omezení elektromobilů nebo vliv nepřímých emisí. Koho tato problematika zajímá, tak doporučuji i dokument přímo věnovaný EV1 od GM s názvem "Who Killed the Electric Car?". ()

DocBrown 

všechny recenze uživatele

Propagandistický blábol o tom, jak jsou elektroauta super, bez chyb a emisí, jenže je některé zlé automobilky jako VW úmyslně sabotují, aby mohli vyrábět ty pekelné spalovací motory. Kdo chce vidět pravdu, ať se radši podívá třeba na TopGear srovnání Tesla vs. Lotus. ()

LudeCZek 

všechny recenze uživatele

Bože, to bylo zase keců. Koncept elektromobilu-OK, ale těch kravin o dobíjení jen z ekologické energie a snižování emisí CO2.... Sorry, ale to se nedalo vydržet do konce. ()

Amper01 

všechny recenze uživatele

Tento dokument dával smysl v době, kdy byl natočen. A dnes už víme, že byl přespříliš optimistický. Ani, máme tady Teslu pumpující na trh miliony el-aut, ale ostatní automobilky stále působí spíše dojmem rozpačitosti. A o společnosti Better place jsem dosud vůbec neslyšel, místo toho se staví el-nabíječky. A abo, už se to pomalu začíná hýbat směrem k el-autům. Ale - to je také slepá ulička... ()

ondrejmagic 

všechny recenze uživatele

Na ostatní komentáře k tomuto dokumentu odpovídám toto: jak jinak na propagandu korporací odpovědět jinak, než propagandou opačnou? Každý, kdo se není schopen uskromnit ve svém vlastním pohodlí a koupit si "horší autíčko", je pro mě idiot. Ač nejsou zatím elektromobily zatím zcela logicky dokonalé, vysloveně kvůli naprosté ignoraci korporací zdůrazňuji, je potřeba právě o to více otevírat diskusi o nich, povědomí a vyvíjet tlak jak na výrobce, tak na kupující. ()

JP84 

všechny recenze uživatele

Je až neuvěřitelné,jak se za ty 2 roky od natočení tohoto dokumentu situace změnila.Zatímco se snímek většinou zabývá chladného přístupu společnosti k elektromobilitě a celkově z něho vyznívá,že elektromobily jsou hodně daleko,dnes je situace úplně jiná.Dnes už prakticky všechny automobilky představily nějaký ten elektrický vůz.Dokonce i to BMW,které v dokumentu dostalo pěkný pohlavek,už vyvíjí celou novou řadu.A neměl bych zapomenout ani na naši Škodovku,která před pár dny začala s výrobou 10 elektrických octávií.Škoda že se snímek nevěnoval Číně,která je hlavním tahounem elektromobility a právě kvůli ní se tenhle průmysl začíná pořádně rozvíjet. ()

Reklama

Reklama