Reklama

Reklama

Medianeras

(festivalový název)
  • Česko Hraniční zdi (festivalový název) (více)
Trailer

Obsahy(1)

Identita velkých měst spočívá v jejich budovách. Dnes je to často chaotická směs různorodých a neslučitelných architektonických stylů. Kontemplací o Buenos Aires přechází snímek zároveň k pozorování jeho stejně nesourodých obyvatel: Martín je allenovsky neurotický intelektuál, „ajťák“, kterému internet přiblížil svět, ale zároveň ho vzdálil životu. Přítelkyně mu utekla do Ameriky a nechala mu psa. Je typickým obyvatelem metropole stejně jako Mariana. Oba žijí ve stejné čtvrti, ulici, bloku... Jejich cesty se každý den kříží, aniž by jeden o druhém věděl. Když Martín stoupá po schodišti nahoru, Mariana míří dolů, když on nastupuje do autobusu, ona vystupuje. V kině sedí ve stejné řadě, nikdy si ale nevidí do tváře. Potkají se jednou doopravdy? Příběh míjení sobě souzené dvojice zpracoval režisér již ve svém úspěšném stejnojmenném krátkém filmu. Nyní v celovečerní prvotině předkládá v mnoha úrovních, myšlenkově i formálně precizně propracovaný snímek, „romantickou komedii“, hravou a filmařsky sofistikovanou. (MFF Karlovy Vary)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (108)

Lanark 

všechny recenze uživatele

Soucitná romantická komedie pro lidi po rozchodu o tom, že čas hojí rány a ten pravý čeká za rohem. Pár vtipných momentů (Tyhle schůzky přes seznamku jsou jak menu v McDonalds..na obrázku to vypadá vždy lepší a chutnější), ale celkově zdlouhavé. Nebo je možná problém ve mě. Buenos Aires mě neláká ani jako turistu a to cestuju rád. A ten konec s Wallym jsem fakt nezbaštil...blbější berličku jak ukončit film, který měl skončit už dávno, jsem dlouho neviděl. ()

Sandiego 

všechny recenze uživatele

Originální a svěží jednohubka, které postupně dochází dech - z metaforického pohledu na Buenos Aires a jeho architekturu, vystihující moderní existenciální otázky velkoměstského života jsem byl u vytržení a naprosto nadšen, z následujících obrazových montáží mile překvapen s občasným pomyšlením na Amélii, hlavní hrdinové a jejich slabůstky působily sympaticky, ale nakonec si pro sebe ukradly příliš času. Jakmile přijde na milostná zakopávání, dostává se režisér na nejistější půdu, když pak se konečně naskytne možnost rozvíjet dále vztah dvou výjimečných jedinců, jednoduše zacouvá a film poeticky utne. Nakonec tedy film zaujme nápaditými a pestrými intermezzy, než o berlích kulhajícím příběhem. ()

Reklama

lennyd 

všechny recenze uživatele

On - webdesigner, osamělý a sám, přítelkyně mu utekla do Ameriky a jemu po ní zůstal jen malý ratlík, kterého si nechtěla brát do letadla. Ona - aranžérka, osamělá a sama, po rozchodu s přítelem hledá sama sebe. Bydlí kousek od sebe, denně se potkávají, ale zároveň o sobě neví. Dělí je od sebe jen pár zdí, kterými se všichni obklopujeme. A přitom stačí jedno malé okno, a může se vše změnit... Velmi příjemný film, který je sice ukrutně předvídatelný (existuje snad někdo, kdo by věřil, že se ti dva nedají dohromady?), ale tak krásně se na něj dívá a diváka to nutí oné dvojici držet palce, aby jim to opravdu společně vyšlo. Navíc je celý film perfektně natočený - spousta malých "mezizáběrů" film náramně zatraktňuje (uff, to je slovo) a u spousty záběrů jsem cítil nutnost podělit se o ně se svými blízkými (a to se u moc filmů nestává). Třešničkou na dortu je pak herecké obsazení ústřední dvojice - naprosto skvěle si - ač se až téměř do konce nepotkali - spolu ladili. Všem vřele doporučuji... ()

jhrasko 

všechny recenze uživatele

WHERE IS WALLY? O tom, ako nám internet priblížil svet, ale vzdialil život. O tom, ako nás unavuje zdravý životný štýl (chodíme plávať len preto, aby sme si počítali bazény a nie pre čistú radosť). O "až" budhistickej vlastnosti - tzv. náladovom termostate - nastaviť sa tak, aby veselý deň nebol až tak veselý a smutný až tak smutný. O rane kladivom do hlavy, o ďalšom rovitrole. O Woodym, o námorníckom tričku. Pre tých, čo nepochopili pointu (a že nás bolo): opýtajte sa v záverečnej scéne WHERE IS WALLY? LÁSKA. ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Trpký obraz dnešní doby - lidi blízko sebe hladoví po citovém zisku tak, že jim jako trosečníkovi Wilson poslouží k prchavému zaplnění prázdna figurina, která připomíná člověka a nic nekomplikuje, nebo další bázlivý pokus dát všanc svou bublinu, co opět končí smířlivou rezignací . Trpký obraz dnešní doby - žijeme vedle sebe, přitom tak daleko. ()

Galerie (23)

Reklama

Reklama