Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když Bruno dostane od Laury kopačky, napadne ho bláznivý plán, jak ji získat zpět. Na základě drbů o předchozí homosexuální zkušenosti jejího nového přítele Pabla se jej rozhodne svést, a tak ho od Laury odlákat. Sofistikovaný souboj o ženu se náhle mění na půvabně nemotorné projevy náklonnosti dvou „heterosexuálních“ mužů, mezi nimiž se vytvoří překvapivá blízkost a jiskření… Celovečerní debut argentinského režiséra Marca Bergera je postavený na přených dialozích a nonšalantních hereckých výkonech. Předkládá svěží pohled na komplexnost sexuality a nemožnost škatulkování lidského citu. (Febiofest)

(více)

Recenze (14)

Idego 

všechny recenze uživatele

Na začátku jsem měl hlavně kvůli televizní kameře obavu, že Bergerův debut bude slabší, než jeho pozdější snímky, ale jeho typická forma minima dialogů a práce s nevyřčeným i v jeho prvotině dovedla na minimu prostoru navodit intimní atmosféru, intenzivní ztotožnění s postavama a místama napětí, který by se dalo krájet. Navíc bezprostřednost herectví Manuela Vigna je odzbrojující. Původně jsem dal 4, ale po pár dnech se mi to rozleželo a musím to zvednout. Jeden z nej filmů lockdownové sezóny a ještě lepší film než Bergerova opěvovaná Havaj. ()

joehot 

všechny recenze uživatele

Nemám ponětí, jaký mohl být rozpočet snímku, ale doufám, že šlo o mizernou částku. Po technické stránce jde totiž o zvrácenou příšernost, digitální kamera pro mě není cesta pro "umělecký" film. Režisér pravděpodobně nezná pojmy jako dynamická kamera, kamerová zkratka, mix zvuku. K příběhu moc výhrad nemám. ()

Reklama

jendamaty 

všechny recenze uživatele

o trochu snesitelnější než pozdější "Nepřítomen" od stejného režiséra, vyzdvihl bych velmi civilní výkony herců, nicméně příběh je bohužel celkem velký blábol (motivace postav!?) a nefunguje to jako drama ani jako komedie... na konci mi vyloženě přišlo, že režisér měl stopáž, do které se musel přesně vejít, a tak přidal pár nesmyslných záběrů... celkově spíš mučení diváka v kině, u noťasu bych to asi nedokoukal ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Od Marca Bergera jsem nejdříve viděla prosluněnou Hawaii. Plan B natočil dříve a je vidět, že má svůj vlastní, osobitý styl. Pohlední hoši v hlavních rolích jsou spolu skvělí. Velká část stopáže obsahuje dlouhé, mlčenlivé záběry na hlavní postavy, nebo na sálající město. Na nějaký vývoj děje je snímek velmi skromný. Konverzace chlapců o Peteru Panovi byla velmi zajímavá. No, koho by napadlo, že Neverland vlastně může znamenat, "nikdy nepřistál":) Plan B je zvláštní a nejspíš se nebude líbit každému. Snímek toho nemá moc, čím by dokázal vynikat, člověk by řekl, že se v něm ani nic moc neděje, a přesto dokáže vyvolat příjemné pocity při sledování a v závěru zůstává dojem něčeho hezkého. ()

tomeš 

všechny recenze uživatele

Když nečekaně objevím nějakej filmovej poklad, to mě dycky potěší. Tohle se mi velmi líbilo a dokonale mi to sedlo. Vizuálně mi to připomínalo fotografie mojí milované Nan Goldin, což nemohlo uškodit. Stylem pak Van Santovu geniální Mala Noche (1985). Originální. Skoro až napínavé, i když tam vlastně nejsou žádné záporné postavy. Je to nenucené. Rozkošně zahrané. Běžná těla v běžném oblečení. A do atmosféry ošuntělých bytů argentinského velkoměsta se nelze nezamilovat. S několika zvraty (SPOILER WARNING: záběry na foťák na začátku filmu nejsou prvoplánové, ať žijou koťátka.) A celkově je to film překvapivě lepší než pozdější autorova Hawaii (2013). Vřele odporúčam. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama