Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Režisérka Helena Třeštíková ještě v osmdesátých letech sledovala několik studentek zdravotní školy. Ačkoliv v průběhu let devadesátých pracovala na dalších projektech, ke "svým" sestřičkám se neustále vracela. V rámci cyklu "Ženy na přelomu tisíciletí" se rozhodla tuto práci ukončit a výsledkem je nesmírně bohatý materiál, z něhož jsou patrné nejen vizuální proměny dívek a žen, ale podařilo se na něj zachytit i proměnu jejich náhledů na svět a dokonce i jejich vnitřního světa. Zatímco jedna u zdravotnictví zůstala, druhá se vrhla na podnikání, třetí zkouší jít cestou umělecké kariéry. (oficiální text distributora)

(více)

Zajímavosti (2)

  • Dokument se začal točit ještě za komunistického režimu, proto v něm nemohli zaznít pravé důvody toho, proč Ester Janečková nemohla studovat uměleckou školu. Její otec i matka podepsali Chartu 77, což byl dokument, který upozorňoval vládu na porušování lidských práv. (sator)

Reklama

Reklama