Reklama

Reklama

VOD (1)

Komisař Mattei (Daniel Auteuil) se chystá zatknout známý gang bankovních lupičů. Do střetu s policií ovšem zasáhne dobře ukrytý odstřelovač (Mathieu Kassovitz), který zastřelí několik policistů a díky kterému se zlodějům podaří uniknout. Jeden z nich je však vážně zraněn, což gang donutí ke změně plánu. Zatímco vyhledají lékaře (Olivier Gourmet), u kterého se ukryjí, komisař Mattei vyhlásí masivní pátrání... Vyšetřování komplikuje fakt, že záhadný odstřelovač de facto neexistuje a najít sebemenší důkaz, který by ho usvědčil, je takřka nemožné. S výsměchem do tváře je komisař Mattei nucen použít jiných prostředků, jak vraha usvědčit. (North Video)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (52)

agassi68 

všechny recenze uživatele

Protipól amerického Snajpera. Cítiť európske poňatie založené viac na psychológii postáv ako na bezbrehej akcii. Mathieu Kassovitz prekvapivo herecky prevalcoval Auteuila. Nebudem riešiť pravdepodobnosť takéhoto príbehu, či spájanie už videných scén z iných filmov. Dej sa posúva bez hluchých miest, muzika ho podporuje na 100%, akcia nechýba, záver nezmrvený. U mňa 85%. ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Film jsem koupila v levném prodeji za 20,- Kč. Měla jsem radost, že jsem koupila francouzský film " za hubičku". Měla jsem doma na návštěvě vnuka a tak jsme se těšili jak si to večer pustíme. Ouha ! Už prvních 20 minut určilo to, že jsme se začali po sobě dívat a měli zajímavé poznámky, které zde nechci zveřejňovat. V podstatě plně souhlasím s komentářem kolegy TAHIT, který se táže nikoliv "kam se poděla sedma rota", ale : KAM SE PODĚL FRANCOUZSKÝ ESPRIT kriminálek ? Asi to bude obyčejným zjištěním, že generační hvězdy filmu 70. a 80. let vymřeli a s nimi i vynikající režiséři a scenáristé. Jistě jste postřehli ten fakt, když u nás zemřel pan Jaroslav Dietl , tak nastalo seriálové dusno a pusto. To s malými obměnami trvá dodnes. Ty mýdlové kraviny, které hercům slouží jako "penězovody", nestojí ani za zapnutí televizoru. Ale abych byla spravedlivá, tak čestnou výjimku tvoří "Kriminálka Anděl". ()

Reklama

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Mám ráda evropský neonoir, i když používá tak rychlý střih, že někdy scéna ještě nezačne a už ji střídá jiná. Jako vždy skvělý Auteuil nebyl překvapivě jediným uhrančivým hercem na scéně. Zato zcela zanikla Fanny Ardantová. Tento zřejmě nejtmavší film francouzské kinematografie mi sice nepatrně připomíná Sedm, ale stále zůstává evropský. ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Na francouzské poměry je to hodně, hodně slabé, je to téměř na dvé hvězdičky. Daniel je univerzál, ale přece jen si myslím, že mu nejvíc sedí právě kriminálky, o to víc je škoda, že se upsal Cattanimu do filmu, jemuž podráží nohy scénář, během bezmála devadesáti minut je divák seznámen s tolika událostmi, že je nestačí vstřebat, navíc ani jedna není rozpracována podrobněji a některá z nich vykazuje známky hlouposti. ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Podle doktorů mám neoperovatelnej nádor na mozku !! Myslel jsem, že umírám, migrény byly čím dál horší !! Dalo se to snášet jen díky morfinu.." Rozhodně nemůžu říct, že by mě poslední snímek Michela Placida coby velmi temně a pesimisticky, se všemi těmi tmavě modrými odstíny, laděný thriller nebavil, mimochodem inspirace tvůrců Osudovým kruhem Jean-Pierra Melvilla je dost zjevná, ostatně Francouzi, teď pomiňme, že Placido je Ital, tyhle žánrovky vždy skvěle ovládali a pak jména jako Daniel Auteil či Mathieu Kassovitz, byť ten u mě platí dík famózním atmosférickým Purpurovým řekám především za báječného režiséra, již dlouhá léta znamenají velkou záruku herecké kvality !! Ani Olivier Gourmet však se svým parádním úchylákem rozhodně za zmiňovanými hvězdami francouzského filmu nezaostává, mě osobně moc příjemně překvapil !! Snajpr staví především na faktu, že prakticky vyjma finálního střetu komisaře Matteiho s Kaminskym divák nemá šanci uhodnout, jakým směrem se bude příběh dále ubírat, podobně těžko předvídatelný kousek jsem opravdu dlouho neviděl !! K parádní a velmi neotřelé atmosféře, zde je opravdu třeba Michela Placida pochválit, přispívá i dost vydařený soundtrack dua Nicolas Errèr, Evgueni Galperine, navíc divák nesleduje obvyklé hollywodsky ploché postavičky, ačkoliv právě tento klad značně upozaďuje skutečnost, že film působí hodně okleštěným dojmem, jakoby podstatná část filmu zmizela ve střižně, a já se tak nakonec cítil docela podvedený.. Le Guetteur disponoval obrovským potenciálem stát se hodně velkou peckou, bohužel se však někde, ostatně ukažme si viníka, tedy postprodukci, stala chyba !! ()

Galerie (31)

Zajímavosti (1)

  • Když Mattei (Daniel Auteuil) odhazuje ve scéně ve výtahu zbraň, je vidět, že v ní nemá zásobník. Stejně tak policita ve scéně, kdy je zatýkán Vincent Kaminski (Mathieu Kassovitz). (JohnSmith)

Reklama

Reklama