Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V této dramatické mozaice podle románu egyptského spisovatele Nadžíba Mahfúze sledujeme osudy několika obyvatel na předměstí Mexico City. Jednotlivé příběhy hlavních postav jsou představovány postupně - Rutilio, majitel místního baru, zasloužilý otec rodiny, který ve svých padesáti letech objeví své homosexuální sklony; Susanita, stárnoucí slečna, majitelka nájemního domu, která stále čeká na toho pravého; Alma, místní kráska, která má problémy s drogami a prostitucí; její matka, která se živí vykládáním karet a mnoho dalších. Film je jedním z nejoceňovanějších mexických filmů vůbec, posbíral mnoho domácích i mezinárodních cen. (xjane)

(více)

Recenze (40)

Kryšpín 

všechny recenze uživatele

Takhle nějak by vypadala mexická verze filmů Paris, je t'aime a New York, I Love You. Všechny druhy lásky i zklamání v jedno filmu a navíc z mnoha pohledů, kdy my diváci, jako jediní vidíme vše (Alejandro González Iñárritu se stylem vyprávění nejspíš inspiroval právě tímto filmem). Film má v sobě vtip a to jak svou dějovou propleteností, tak i stylem natáčení (sem tam se do záběru mihne mikrofon :) ), má však i na konci každé své epizody obrovské drama, které na úplném konci filmu končí tregédií. Jako by to psal sám William Shakespeare. Definitivně jsem si potvrdil to, že Salma Hayek umí jeden zvláštní výraz, který poředvádí v každém svém filmu a díky kterému se do ní zamiluje herec, tak i divák. ()

Hellboy 

všechny recenze uživatele

(20) Salma Hayek hraje ve 29 letech teenagera:) Zajímavej film, ale ne tak dobrej, jak by se podle zdejších oslavnejch komentářů zdálo (Radyo, dewy, movie, Vitex..) Film o lásce? Ale kdeže....nic jako láska v tomhle filmu není! Navíc končil naprosto nepochopitelně a celkově se postavy chovaly občas faaaakt divně. To mě i Mexická jízda přišla lepší. Nebo Jako voda na čokoládu. Ale není to špatnej film, jen chci zklidnit tadyto nadšení okolo. ()

Reklama

Vitex 

všechny recenze uživatele

Podruhé je stejně dobrý jako poprvé... kam se hrabe Almodovar v zfilmovávání neuvěřitelných příběhů uvěřitelně, ... to ostatně jde mexičanům skvěle (amores peros) - nahustit tolik zajímavých dějů do jednoho filmu,všechny propojit, až je to nepravděpodobné a přitom pravděpodobné jak jen to jde, to vše obalit opravdu "zázračnou" atmosférou, která možná pramení z konfrontace naivnosti a iluzí lásky s morbidností a špínou života. ()

Toj 

všechny recenze uživatele

Tak tohle jsem vidět fakt nepotřeboval... Jediné, co tohle nějakým způsobem odděluje od naprosto nezajímavého filmu, který se povrchně dotýká některých témat (homesexualita, prostituce, finanční bída, věkové rozdíly, stáří..), je lehce mozaikovita struktura filmu... Ale co si budeme povídat - rozdělit film do čtyř částí, které se prolínají, ale vlastně nijak nezatřesou s jednoduchou chronologickou narací jednoho jednoduchého děje a několika málo dějů okrajových, není zas takové umění... Motivace postav je nejasná, ale ne takovým tim způsobem, že bych měl chuť pátrat a pronikat do hloubky, ale spíš se mi chce jenom nadávat na konstruovanost... Konec je podle mě totálně stupidní a dává tušit, že film skutečně v sobě mnohé neskrýval... Z mého pohledu se jedná o velmi konvenční a nezajímavý film... ()

Dont 

všechny recenze uživatele

Snímek z mexické produkce nabízí především pestrou paletu rozličných charakterů, které jsou jako ze života. A často se jedná spíše o postavy nesympatické, které se ze všeho nejvíc snaží jednat ve svůj prospěch - tak jako je to v reálném světě běžné... Pozor další text může obsahovat spoilery. Typickou postavou byl v tomto ohledu Chava, jehož příklad mi přišel o trochu lépe propracovanější a uvěřitelnější než v případě Almy. Jinak ale na Salmu Hayek byl hezký pohled, to zase jo. Protipólem Chavy nebo i třeba Guicha byl Abel, který nemyslel jen na sebe, ale ve výsledku mu to nebylo nic platné. Stejně tak jako naivní ale hodné Susanitě, která končí v slzách. Nakonec totiž ke štěstí nedojde vlastně nikdo, ať už volí jakoukoliv cestu. Stopáž byla lehce přepálená. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (1)

  • Film byl natočený podle stejnojmenného románu (1947) nositele Nobelovy ceny Nadžíba Mahfúze. (JARDAHONDA)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno