Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

Lukoye 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je zase moje nejoblíbenější Funésovka. I když ono se to dá tězko říct u tak výtečného komika. Zápletka s neposkvrněným tanečním harémem a jedním anonymním novorozencem je fakt dobrá a herci z ní hodně vytěžíli. Bláznivá komedie, kde se problémy přelévají z jedné strany na druhou, a v podstatě o nic nejde. ()

vesper001 

všechny recenze uživatele

Tak jsem si Piti Piti pustila po letech znovu a přitom uvažovala, proč se mi to dřív moc nelíbilo a proč i místní hodnocení je spíš průměrné. A myslím si (ano, cítím, jak napětím přestáváte dýchat :), že většina lidí prostě chce Funèsovky stále ve stejném obalu a se stejnou příchutí a tady jim prostě vadí trochu jiná náplň. Inteligenční kvo kvo kvocient ženských postav sice odpovídá jejich puťa puťa mozečkům, Louisovi ale part věčně načuřeného kohouta parádně sedne („Nenamáhej se a jdi šlapat!“), Olivier je sympaťák a soundtrack výborný. Nejlepší je asi scéna, kdy dva náhradní taťkové s dětmi v bubnech štrádují římskými ulicemi s armádou carabinieri v patách. A navíc sledovat Louise, když lítá jak urvanej vagón, je výborná relaxační technika a pohádku o vlku a jehňátku si odteď budu pouštět na dobrou noc. ()

Reklama

hemul 

všechny recenze uživatele

Po dlhych rokoch som si pozrel tento film, kupil som si devedecko v trafike. Pravdupovediac, nepamatal som si takmer nic, videl som ho ako decko, len par scen, ale vzdy som si myslel, ze patri medzi slabsie funesove filmy. Oj, ako som sa mylil, teraz sa nanho neviem vynadivat. Nadhera. Zaradil sa medzi moje top funesovky (jakob, oskar, jeden hot..., kridielko...). Najviac sa mi paci scena, ked sa stryko dozvie o dietati svojho synovca a s vycitkou v hlase mu povie - ako si mohol to dieta opustit, ci nieco take... Na dnesne filmy dost nemoderne, vsakze. V modernej verzii by mu asi povedal, co si si nedaval pozor, ci nieco podobne. Velmi pekny teply film, aj s hudbou, kostymami, kulisami, choreografiou, dramaturgiou... ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Jsem sice mladší ročník, ale i tak si troufnu tvrdit, že v době českoslovenké premiéry v čase   normalizace bez americké konkurence,  musely být francouzské komedie hitem. A nostalgická píseň ,,Atterion aux hommes´´ od skupiny Tata Bojs složila v roce 2002 speciálně filmu Piti piti pa skvělou poctu. Myslím, že ho tak učinila  v českém rybníčku ještě více legendárním a stal se tak menším symbolech těhle francouzských komedíí, co se dostaly i do naší distribuce před revolucí  a mohla na nich ujíždět generace mých rodičů. Mým vrstevníkům už asi podobné kousky většinou nic neřeknou (ale rád se budu plést.) Jenomže co se týče mě, když jsem se před lety na Piti piti pa koukl (snad zřejmě inspirován právě Tata Bojs) šlo nejen o můj první film s Funésem, ale snad první mnou viděnou  starou francouzskou komedii vůbec. Ještě teď si vzpomínám na naivně nadšené pocity, touhu vidět další dny film hned znovu a okouzlení z atmosféry. Takže ačkoliv to zní možná směsně, právě tento film mě přivedl k objevování dalších francouzských filmů a jsem u něho zatížen spolehlivou nostalgii.  Dá se tedy říct, že jak z něho udělali Tata Bojs symbol předrevoluníčních francouzských hitů, tak je pro mě tento film symbolem počátku mé   lásky ke francouzským filmům. A na první lásky se přece nešahá. Navíc on je to i dokonale vypiplaný symbol své doby celkově. Sergeru Korberovi se podařilo vytvořit silnou stylovou atmosféru doznívajících šedesatých let.  Já si nemůžu pomoct, tady je stylové snad všechno. Od všech těch tanečků, útésů, hotelů, Říma až po Funésův župánek a hlavně hudby Francoise de Roubaixa. Mistra, který dokázal stvořit opravdu rozsáhlý rozverný soundtrack a celý film ještě více rozpohybovat.  Co se týče samotného Funése, dokázal řádit i víc, ale tady zase došlo k mírnému zmířnění jeho hereckého projevu. Navíc vidět Funése v muzikálu je celkem unikátní. Ještě k tomu zpívat a tančit. V závěru navíc zatancuje i s dětmi a dokonce  i zalevituje....jako by legenda dosáhla vrcholu.  Jeho minika je jinak opět  naprosto přesná a   ačkoliv syn Oliver nebyl herecky zkušený, tak tady vytvořil s otcem zdatnou dvojici.   Blýskl se opět i jeden z nejroztomilejších herců historie Paul Préboist jako ředitel hotelu, který se taky ukázal v jednom muzikálním čísle s devčaty...a skvěle to rozjel. Právě skvělá uvolněná atmosféra, stylizace, hudba, herci a roztomilé komické situace jako meditativní okénko nad nočníkem nebo obdivování sochy pana ředitele  dokázaly utáhnout prakticky ničím objevný scénář spojující dohromady dvě v podstatě banální zápletky, nejprve o náhánečce  nezdárné tanečnice a pak  péči o miminka. Nic přelomového, uvědomuji si to, ale v takovém podání mě to baví. A kdyby ne, vzpomenu si na pocity z prvního zhlédnutí a zábava mi jde sama. Takže nemůžu jinak než setrvat na plném počtu hvězd.  Geniální stylovka, nesmrtelný s písničkou, která výborně láká i zároveň odrazuje k hrátkám (RÁD SIS HRÁL LALALA...)  Tak tedy snad jen jedna výtka - k mladému Oliveru de Funésovi mi přišla Noëlle Adam poněkud stará a tak to jeho milostné poblouznění vyznívá trochu rozpačitě. () (méně) (více)

Disk 

všechny recenze uživatele

Velmi povedená komedie. Louid de Funés je skvělý jako vždycky, František Filipovský mu pomáhá, seč mu síly stačí. Dějově je to průměr, ale vůbec to nevadí; bavíte se i tak. Povedené písničky. Překvapí zpěv Františka Filipovského. K tomu zpěvu a k těm písním je ta čtvrtá hvězdička. Klidně bych dal i pátou, ale nemůžu, protože Senzační prázdniny se mi líbí víc... ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Na choreografii tanečních výstupů se podílel tanečník Christor Georgiadis. Ve filmu si zahrál postavu Chrise, který Evansovi (Louis de Funés) píská ptáčky pro uklidnění. (vesper001)
  • V úvodnej automobilovej scéne môžeme vidieť Louisa de Funèsa (Evan Evans), jazdiaceho na červenom Fiate 124 Sport Coupé (124AC) z roku 1969 a Daniela Bellusa (mladý vodič) na unikátnom žltom Lamborghini Miura P400 z roku 1969, z ktorého bolo vyrobených iba 338 kusov. (Raccoon.city)
  • Tanečnica, ktorá sa v 11 min. sťažuje, že je unavená a má toho dosť, nemá byť z čoho unavená, lebo vôbec netancovala. Po prvý (a posledný) raz sa objaví až so svojou replikou "Říkam ne." (hemul)

Reklama

Reklama