Reklama

Reklama

Pronásledování právě začíná. Ethan Hawk se jako bývalý automobilový závodník Brent Magna snaží najít svou unesenou manželku. Společně se Selenou Gomezovou následuje v jejím nadupaném autě, Fordu Shelby GT500 Super Snake, záhadný hlas Johna Voighta a snaží se vyhrát napínavý boj s časem. (HBO Europe)

Videa (7)

Trailer 1

Recenze (234)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Vůbec mi Závod s časem nepřišel tak debilní, jak to tu někteří tvrdí. Možná to není nejchytřejší film na světě, ale zároveň má v sobě tolik adrenalinu, že by si z něj obyvatelstvo jednoho města mohlo tenkou břitvou ukrajovat a pořád by zbylo. Ethan Hawke sice nestíhá moc hrát, ale za to výborně řídí. Selena Gomez umí spíš srát, než hrát, ale také si na ní zvyknete. Všechny nelogičnosti a nesmysly ve filmu jsou pak naprosto zbytečné, protože tohle je naprosto ultimátní adrenalinem nasáklá honička bulgarskou Varnou, která mě těch 85 minut naprosto jednoduše zabavila a svůj účel si tak splnila. ()

Hitman_47 

všechny recenze uživatele

Scénář a logika v tomhle filmu neexistuje (takže tu dostává hodně napřesdržku) ... ale upřímně, tohle by mě sralo u filmu, kde se v 80% kecá a zbytek je nějaká ta akce. Tady je to ale naprosto naopak ! Já si film zapl z toho důvodu, že jsem chtěl vidět spoustu honiček a tudíž i spousty demolice a světe div se, přesně tohle jsem dostal. Teď jen doufám, že se podobně na scénář vysrali i v připraovaném Need For Speed filmu a budou se soustředit hlavně na auta ! ()

Reklama

Douglas 

všechny recenze uživatele

Tohle prapodivně vystavěné - a nebýt autobusů Student Agency, tak i nelítostně zapomenuté - béčko je něčím bez nadsázky výjimečné. Nepodařilo se mi totiž do dnešního dne objevit celovečerní film s brutálnější kanonádou střihů: s více než 3,25 tisíci záběrů na ca. 80 minut stopáže střihá Getaway průměrně každých 1,5 sekundy! (A to má v samém závěru jeden velmi dlouhý záběr, takže je ve skutečnosti ještě rychlejší.) Jakkoli by podobná poznámka mohla znít dost sarkasticky, fakticky vzato jde o důvod k obdivu, protože navzdory výše řečenému si zachovává sled rychle nastříhaných obrazů dostatečnou kontinuitu, aby se divák prostorově neztrácel. Dosahuje toho jednoduše tím, že opakuje několik relativně snadno osvojitelných střihových vzorů (padouch u počítače / hrdina v autě; hrdina v autě / hrdinka v autě; několik kamer vně auta), protože na skutečně globální pokrytí akce z různých úhlů měli tvůrci zjevně málo kamer. Střihovou kanonádu navíc mnohde vytvářejí dost uměle střihy po ose, když se z nájezdu a odjezdu kamery/transforkace tam a zpět odstraní několik desítek okýnek. Tak či onak, z hlediska porozumění některým stylovým postupům akčního či automobilového filmu stojí Závod z časem za analytickou pozornost. Škoda, že vypravěčsky je tak ubíjející... s nepříjemně exaltovanými herci. ()

LiborGondek 

všechny recenze uživatele

Hra Getaway byla naprosto fenomenální a nemohl jsem se od ní odtrhnout, dokud jsem ji nedohrál. Ale co z toho udělali na filmovém plátně, to zůstává rozum stát. Krom toho, že je to tak naprosto fantasticky neuvěřitelné, že USS Enterprise ze Star Treku vedle toho vypadá pomalu jak reálné vzdušné plavidlo současnosti, to je i blbě natočené. O tom, že jednomu z nejnenažranějších automobilů - Shelby Mustangu po celou dobu nevyschla nádrž se raději už ani zmiňovat nebudu. To vlastně byl asi ten nejmenší zázrak... Závěrečná scéna, kde většina filmů vrcholí, je zde taková, že koukáte na auto kličkující před vámi a připadáte si jako v Gran Turismu, ale rozhodně ne doma, dívajíc se na dobrý film. Závěrem, je to slabota, bohužel. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Na tenhle film jsem se dost těšil. Mám rád jak thrillery o charizmatických hlasech v telefonu hrajících s hrdinou hru na úkolující kočku a úkolovanou myš (SMRTONOSNÁ PAST 3, TELEFONNÍ BUDKA, HRA O PŘEŽITÍ, 12 KOL, GRAND PIANO...), tak filmy o profi řidičích (DRIVER, DRIVE, BABY DRIVER, WHEELMAN) a taky filmy o sbližování se dvou rozdílných cizinců během jediné dramatické noci (TERMINÁTOR, DRTIČ MOZKů...) a tahle jejich symbióza uzavřená do stísněného prostoru obrněného žihadla mohla být klidně neoriginální, ale přesto slušně zábavnou béčkovou jízdou. Leč to by nesměly být četné honičky nepřehledné, zaměnitelné a soustředěné jen na fetišizování policejních aut poletujících vzduchem a tříštících se o jiná auta sotva se na ně Hawke podívá. A vizuál hojně využívající záběrů z průmyslových kamer a webkamerek by nesměl otravovat laciným lookem, dialogy by nesměly být tak nezáživné a blbé a postava přemoudřelé puberťačky v podání Seleny vpravdě nesnesitelná. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (21)

  • Ethan Hawke (Brent Magna) navštevoval školu závodenia, aby sa naučil poriadne manévrovať ako profesionál. (Tony DiNozzo)

Reklama

Reklama