Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Existuje milión důvodů, proč nemít rád realitního makléře Orena Littlea (Michael Douglas), a to je přesně to, co se mu líbí. Na každého, kdo mu zkříží cestu, je schválně nepříjemný, a nechce nic jiného, než prodat poslední dům a v klidu a míru odejít do penze. A tak zatímco vyhlíží svůj velký realitní konec, tráví čas ve svém domě se čtyřmi byty. Svým sousedům se většinou vyhýbá, tedy pokud si tedy zrovna nestěžuje na hluk, který dělají jejich děti, nebo když jim nezabere celou příjezdovou cestu svým mercedesem. Dokonce i Leah (Diane Keaton), která Orena navzdory jeho nevrlosti vytrvale zve na mojito, se dostává jen rázných odmítnutí. Snese se s jediným člověkem, kterým je jeho stará přítelkyně a kolegyně Claire, a to jen proto, že se znají už celá desetiletí a hlavně proto, že dokáže být sarkastická a protivná stejně dobře jako on. Orenův život se obrátí vzhůru nohama, když se u jeho dveří nečekaně objeví syn Luke, a požádá ho, aby se dočasně postaral o jeho devítiletou dceru Sarah, o jejíž existenci Oren neměl ani tušení. Když se Sarah doslova zjeví u jeho prahu, Oren neochotně souhlasí, že ji vezme dál. Bleskově ji ale přehodí na Leah, která nedokáže odmítnout Orenovo absurdní očekávání, že ona jednoduše zvládne všechno tak, aby on mohl dál pokračovat ve svém dosavadním životě bez jakékoli změny. Sára ale Orena a Leah postupně sblíží a umožní jim vidět i odvrácenou část toho druhého. Oren brzy zjistí, že Leah je víc než jen pár rukou navíc, které mu pomáhají se Sarah. A Leah pozná, že Orenův nepřístupný zevnějšek je jen slupka, která zakrývá lidskost snažící se prodrat ven. A tak se společně perou s vtipnými, radostnými, trapnými a někdy silnými chvílemi jejich nové reality. (Cinemart)

(více)

Videa (5)

Trailer 1

Recenze (114)

kenkaku 

všechny recenze uživatele

Ne... tak to opravdu ne děti. Od dvojky Michel Douglas - Diane Keaton jsem si sliboval opravdu víc. A tím víc myslím víc humoru (tady jsem se zasmál asi tak 2x a pokaždé díky Michaelovi), ne víc zpěvu Diane... to barové krákorání bylo tak násilné a otravné, že mě začalo iritovat už během první půl hodiny filmu. Celkem je mi jedno, že scénář a zápletka je průhledná až to bolí, co opravdu vadí je nevyužitý potenciál. Každý čekal, že morous roztaje a že to začne mezi nima jiskřit. KAŽDÝ (a to jsem ani nemusel číst o čem film je). Co jsem nečekal, je že se zasměji opravdu jen 2x (scéna "následky sexu" je opravdu ta bezkonkurenčně nejlepší). Stručně tedy: nuda (80% filmu), trapnost (Diane Keaton brečí - když dozpívá, když dosexuje, vlastně skoro furt...) a nevyužitý potenciál. ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Český distribuční název evidentně odkazuje k filmu Nancy Meyers Lepší pozdě nežli později, čímž pravděpodobně chce oslovit podobnou cílovou skupinu. Vzhledem ke stejnému obsazení hlavní ženské postavy v podobě Diane Keaton je to snad i trochu opodstatněné. Někteří diváci nalákáni na očekávaný zážitek mohou ale velmi rychle vystřízlivět. Především první polovina nemá daleko k nesnesitelnosti, film při jakékoli snaze o vtip selhává, zápletka je banální, příběh předvídatelný a divák jen čeká, jakmile jeho domněnky a hypotézy vyprávění potvrdí. Paradoxně ve druhé polovině, kdy jsou karty jasně rozdány a jde jen o to, jakým způsobem se dojde k očekávanému konci, je film přirozený, vtipný a funguje. Celkově je to tak na 2,5*. ()

Reklama

bloodcountes 

všechny recenze uživatele

Díky Bohu to nebyla komedie, ale taková milá neobjevná vyprávěnka o nerudném dědkovi (o kterém je jasné, že se z něho vyklube fajn člověk, jak jinak) a dalších poměrně schematických postavách a postavičkách jakéhosi amerického předměstí. Michael Douglas stačil celý film táhnout a Diane Keaton velmi schopně sekundovala. Zaujala mě linka o sledování housenek a líhnutí motýla a ani barový zpěv mi nepřišel nijak odpuzující či nepatřičný - ačkoli takhle v parném srpnovém nedělním poledni to tak nevyzní, jistě se velmi dobře hodí do večerních zadumaných barových nálad:) Ani děti neiritovaly, prostě takovej milej příběh s milým koncem, kterej k takovému filmu nutně patří. ()

peetriss 

všechny recenze uživatele

Režiséra Roba Reinera mám velice rád, považuji jej za vynikajícího režiséra romantických filmů, leč jeho kariéru lze rozdělit do několika kvalitativních období sinusoidového tvaru. Po dvou třech posledních filmech, které bych označil za výborné, se bohužel jeho sinusoidová křivka filmem Lepší teď než nikdy opět řítí dolů. Rob Reiner, i přes nepopíratelnou snahu, nedokázal správně uchopit scénář, který je objektivně řečeno neuchopitelný, dvojice Douglas - Keaton není dobře obsazena (chyba castingu, herci výkonem nepropadli), navíc zpěvné pasáže Diane Keaton jsou otravné. Vztahy mezi hlavní dvojicí i mezi Douglasem a jeho vnučkou, který měl vysoký potenciál, jsou odfláknuty. A vůbec film celkově vyznívá pouze užvaněně a přitom zcela sterilně všech třech žánrových polohách. Rob Reiner je součástí mé topky, tady mám však pocit, že se utnul a viděl jsem jeho nejslabší film. ()

Terva 

všechny recenze uživatele

CITÁT - Proč musíš mít hrob na kopci? Stejně z té vyhlídky nic nemáš.............. Hlavní hrdina je morous, ale má si svou pravdu. CITÁT - Míval jsem soucit............ Příběh se jeví jako ciťáček, a je celkem dost uměle vytvářený. Čím déle to trvalo, tím méně mě to bavilo. 50% CITÁT - Nedělejte z toho víc, než to je................ ()

Galerie (36)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v amerických státech Connecticut a Kalifornie a v anglickém hrabství Greater Manchester. (Terva)

Reklama

Reklama